HJEMME IGJEN

… Noen bilder fra siste dagen i Sør-Afrika ♥ Savner det sånn allerede! Kom hjem i går, etter en overraskende fin hjemtur. Jeg og Fanny var så heldige å fikk to seter hver til å sove på fra Johannesburg til Paris, siden flyet ikke var fullt. Fantastisk deilig! Så da sov vi så og si hele veien (11 timer), det kan man ikke klage på. Har litt blandede følelser anngående å være hjemme, det er veldig deilig, men samtidig hadde jeg ikke hatt vondt av å være i Sør-Afrika litt lenger. Som jeg skrev i forrige innlegg så fløy virkelig tiden avgårde, og de to ukene føltes så altfor korte. Menmen, jeg har både eksamner og bil-lappen å fullføre + en blogg som trenger godt internett- så det er bare å holde seg hjemme i Norge en stund til. Om under 2 mnd reiser jeg til Thailand igjen med familien min, så jeg har lovt meg selv å klare å holde meg hjemme til det, haha. I kveld skal jeg bare slappe av med familien og feire pappa som fyller 55 år i dag, wohooo! Vi snakkes mer i morgen, da skal bloggen få kommet i gang for fullt igjen. Guuud så deilig det er med raskt internett, haha! :)

33 kommentarer
    1. Du annonym; om hun ida snakker drit om henne, kan hun vel ikke være så mye bedre selv?;)
      Når og hvor i Thailand skal du?:)

    2. Anonym: Haha, morro.. Alle vennene mine har jeg vært venn med i 6-7+ år. Og dessuten kan ikke du være noe gammel veninne, for du er fra stavanger! Og jeg har verken veninner eller gamle veninner i stavanger. Ja, søkte opp ip-adressen din 🙂

    3. Så fine bildet!! Har lyst til å dra dit i Februar når jeg har vinterferie 😀 Har savnet blogg-innleggene dine, men ser ut som du koset deg skikkelig!
      Jeg lurer også på noe Andrea, helt siden 2011 har jeg blitt sponset for sminkeprodukter og andre ting med verdi av ca 18 tusen kroner (ikke noe i forhold til deg, men jeg er en “liten” blogger hehe). Ble sponset i 2011 med kun en ting, men det var da det begynte.
      Jeg lurer på om jeg må betale skatt? Vil ikke risikere å brått måtte betale tilbake en del av det jeg har “tjent” av produkter.. Jeg kan for lite av dette, så om du hadde svart meg eller villet skrivet det på mail hadde jeg blitt evig takknemmelig!
      Håper du får en kjempe fin kveld videre i hvertfall, og kos deg med feiring av pappan din 🙂 <3 Du er nydelig

    4. Vanessa Monstad: Hei søta 🙂 Tror ikke du trenger å beskymre deg. Hvis ikke jeg tar helt feil, så blir blogg regnet som en skattefri hobby så lenge du tjener/får sponset produkter for maks 10.000 kr i året. Så lenge det ikke går over denne summen, skal det ikke skattes. Uansett så er ikke det noe skatteetaten ville funnet ut av uansett, for de går kun etter de største bloggerne. Det er jo helt umulig for dem å kunne holde en oversikt over alle :):) Klem til deg <3

    5. Du er så vakker Andrea! Både på utsiden og innsiden! Du husker meg sikkert ikke, men jeg var på klessalget ditt i mai. Kjøpte en beige genser av deg med nagler, så da vi skulle dra prøvde du å få meg og venninna mi ut en annen vei enn der vi kom inn, for det var så mye folk som presset.. Ikke at det var noe viktig, men kanskje du husker det? Ville bare si at du er utrolig inspirerende! Håper jeg treffer på deg senere! 🙂

    6. Hei Andrea! Jeg holder på med å ta opp eksamen og fullføre bil lappen akkurat som deg nå, ikke at det er så interessant. Men, jeg ville bare ønske deg lykke til! Jeg stresser som bare det, er så mye å tenke når det er så store ting som gjelder å bestå. Håper du klarer det du tar opp 🙂 lykke til!

    7. Hei Andrea, kunne du skrevet litt om hvilke organisasjon du reiste med og litt om prisen på oppholdet? Har friår og tenkte å reise selv to uker til enten afrika som frivillig arbeid eller andre steder hvor jeg kan jobbe både med dyr og mennesker. Håper du raskt kan svare eller skrive et innlegg om dette. Takk!

    8. Åh, nydelige bilder. Ser ut som at du har storkost deg. Jeg lurer på om du har noen tips til noen fine boblejakker og om du evt kunne lagt ut et innlegg hvor du skriver om/har med noen bilder av jakkene? Håper du har tid til dette 🙂

    9. Heldige deg! Ser virkelig ut som minner for livet dette 🙂
      Men bare et spørsmål, har du hatt eller skal du ha eksamen/eksamener snart?
      Kos deg med familien 🙂 Nyyydelige bilder forresten 🙂

    10. Hei. Hvordan var det å få Molly stueren? Gikk det lang tid? Har du noen gode tips å komme med? Håper på svar 🙂

    11. Har vært i Sør-Afrika før, og tenker på en tur til så jeg lurte på hvor de tamme løvene er? Ser så utrolig kult ut å være så nærme. Elsker bloggen din<3

    12. Hvor lenge skal du være i Thailand, hvor i Thailand skal du og når reiser du?? 😀 pliiis svar!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg