FREDAG

Nå skal jeg straks dra til min kjære Tuva, for hun er hjemme i Oslo på besøk en liten tur! Hun bor og studerer i Bergen nå, så har ikke sett henne siden sommerferien. Skal bli kjempehyggelig å få catchet opp litt igjen ♥ Ellers er cardigannen på bildene ny, og jeg eeeelsker den. Dere ser den kanskje ikke så godt på disse bildene, men den har en mye finere og mer tettsittende passform enn feks de andre jeg har fra Acne. Og fargen er jo bare helt nydelig! Den er fra Day Birger Mikkelsen på Byporten, hvor Madicken jobber. Vurderer å sikre meg et par andre farger også før de er utsolgt, for det er faktisk nesten ingen igjen nå. Cardiganner er noe jeg bruker så og si hver dag nesten året rundt, så for min del er det en god invistering. God fredag dere, håper den blir fin!! :)

19 kommentarer

Siste innlegg