NY UKE- NYE MULIGHETER

Hei babes!

I dag er det mandag og ny uke, noe som gjerne kan bety en ny start. Selv skal jeg ha en skikkelig god mat og treningsuke, så hvorfor ikke slenge seg på? Helgen min har vært usunn, med blant annet mcdonalds frokost på søndag, haha. Men nå skal det bli andre boller! Startet dagen med kaffe og knekkebrød, og så blir det et lite måltid til før jeg skal på Elixia. I dag blir både mamma og Madicken med på trening, så det skal bli gøy! Ellers har jeg også nå fått meg PT som jeg skal trene med 2 ganger i uken, i hele 3 mnd. Sykt smart, for nå MÅ jeg jo trene fordi vi har avtale, enten jeg vil eller ikke. Dessuten kommer jeg nok til å lære masse nytt og se gode resultater på kroppen etterhvert. Spennende! Skal også prøve å få til 2 økter på egenhånd med venninner, utenom de 2 pt-øktene. Elixia har jo så mange gode gruppetimer, som både sliter deg ut OG er gøy! Gleder meg veldig til tiden fremover og er supermotivert :)

Nelly har fått inn favorittgenseren min på lager igjen, etter å ha vært utsolgt en god stund! Samme genser som på headeren min. Dere finner den HER (adlink) ♥ Håper flere av dere også slenger dere på med en liten treningsøkt i kveld, det er jo en perfekt start på en bra uke! Selv tar jeg med kamera på trening, så da skrives vi senere i kveld :)

27 kommentarer
    1. Hei! Jeg må bare be deg om hjelp. Jeg har et skikkelig problem, det går virkelig utover humøret mitt om dagen… Jeg har tatt et friår, noe jeg angrer ganske mye på. Trodde det skulle bli deilig uten skole og mas, men for meg går det bare andre veien. Jeg føler dagene sneiler seg avgårde, og at jeg rett og slett ikke utnytter livet mitt. Plutselig kan det være over, og da vil jeg ikke ha sløst bort de verdifulle dagene på soving og tv-titting..
      Føler at du kanskje er litt i samme situasjon i og med at du ikke går på skole. Har du noen tips? Jeg kjenner at jeg nesten er i ferd med å bli deprimert, for jeg føler at dagene mine ikke er verdt noe lenger. Har liksom ingenting å stå opp for, hvis du skjønner…Holder på å bli gal. Jeg har kjæreste, og det er han jeg kommer til når dagene er skikkelig tunge og humøret på bånn. Dessverre skal han i militæret om ikke så alt for lenge, og da vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Føler at jeg kommer til å møte veggen på et tidspunkt…
      🙁

    2. Frida: Heeei kjære deg 🙂 Skjønner så utrolig godt hva du mener, har virkelig vært der selv i perioder. Jeg anbefaler at du skaffer deg en jobb (om du ikke har det fra før, virket ikke helt sånn). Det kan være hva som helst, men kanskje prøv å finn noe som kunne vært noe for deg. Kanskje barnehage er koselig? Vikar på skole? Dessuten burde du begynne å trene fast og spise sunt. Det hjelper meg virkelig på å føle at dagene er verdt noe, og gir deg en veldig deilig følelse. Lykke til <3 <3

    3. Så bra at du starter på “nytt” idag!
      Jeg har også prøvd å bli litt sunnere i det siste, og har til og med bestemt meg for å ikke spise noe søt (godteri, kaker, kjeks osv) helt frem til julaften! Jeg har allerede glemt meg bort en gang, men det er sånt som skjer. Forhåpetnligvis klarer jeg meg helt frem til julaften!!

    4. Takk for svar!
      Jeg har jobb, men jobber bare et par dager i uka. Det er liksom de andre dagene jeg sliter med 🙁 Har veeeldig lyst til å begynne å spise sunt, det er bare SÅ vanskelig når jeg bor hjemme og ikke får bestemme maten selv. Gleder meg veldig til å flytte ut men det blir ikke før jeg skal studere (høsten 2015) så det er jo en stund til. Jeg synes det er gøy å lage mat, og liker å lage sunne alternativer. Synes bare det er så utrolig demotiverende å lage ETT sunt måltid når middagen jeg får hjemme neste dag ikke er noe særlig sunn.. :/ Og det blir liksom feil å kjøpe all maten min selv og spise egne måltider, det tror jeg ikke foreldrene mine hadde blitt så glade for. De vil jo at jeg skal spise maten de lager, og blir gjerne litt fornærmet om jeg ikke vil ha den…
      Hehe, tipper du kjenner deg igjen i en del av dette!

    5. Ååh den genseren har vært i favorittene mine helt siden jeg så den første gang og den blir jo utsolgt i min størrelse med 1 gang! Håper jeg snart får lønn…

    6. Hei Andrea. Jeg har lest bloggen din veldig lenge nå, og tidligere var du min favorittblogger. Virker som du har mistet mye lyst og motivasjon i det siste. Kanskje du ikke selv har lagt merke til det, men blant annet så er dette tredje innlegget du starter med “hei babes”.. Håper du finner blogglysten igjen for i det siste har det vært mangel på variasjon og lite innspirerende. Håper du tar dette som konstruktiv kritikk og ikke som bitching… Ellers ønsker jeg deg lykke til med ny uke og trening. klems

    7. Hej jag hittade precis in på din blogg och blev väldigt nyfiken på hur det kommer sig att du är i Afrika? Vad är det du gör där? Går du på skola eller bara jobbar? Hur fick du möjligheten? Ja många frågor som du ser, men hade varit tacksam om jag fick svar! 🙂

    8. madde: Hei! Neida, setter pris på slike tilbakemeldinger også. Skal gjøre det beste jeg kan for å variere litt mer og være mer inspirerende. Tusen takk, klem til deg <3:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg