Perfekt slutt på en fin dag

Hei!

Da er en deilig treningsøkt gjennomført og jeg sitter igjen med en god følelse, som jeg alltid gjør etter trening. Fikk både løpt endel intervaller og en heftig styrkeomgang, så da sier jeg meg fornøyd! Da vi kom hjem lagde vi oss speltlompepizza til middag, som både er sunt (men smaker usunt, hoho) og veeldig godt. Oppskrift på den finner dere lenger ned i dette innlegget! Nå blir det litt nelly-shopping og gaming av Kardashian spillet før jeg tar kvelden. Herregud, er det noen av dere som også spiller Kardashian spillet? Var Fanny som tipset meg om det i helgen, og nei, jeg skulle aldri lastet det ned. Sykt avhengighetsskapende! Må bare klare å ikke bruke noe penger på det, noe jeg ofte har en tendens til å gjøre.. Haha. Er så rart hvordan man føler det er helt innafor å bruke ekte penger på at personen i spillet ditt får enda finere hår eller klær. Lol! 

– Dagens middag –

Ser det ikke godt ut? Det er det også! Og veeeldig mektig, vi ble faktisk skikkelig mette av bare en. For å lage disse trenger du: Speltlomper, 400 gram kyllingkjøttdeig (eller karbonadedeig), en pakke tacokrydder, tomatpurré, mais og lettost. Forsåvidt kan man ha på hva man vil, men dette var ingrediensene vi brukte i dag! Så bare steker du de i ovnen til osten smelter, enkelt og greit. Ha gjerne mager kesam på, da blir de ikke så tørre. Og en liten salat ved siden av for å få i seg litt grønt! Næringsinnholdet på disse pr stk er ca 320 kcal, 34 gram protein, 14 gram carbs og 12 gram fett. Ikke dårlig! Og nei, jeg pleier egentlig aldri å regne ut sånt, men liker å vite ca hva jeg får i meg og hadde ikke helt peiling på disse. Vi snakkes i morgen dere :)

27 kommentarer
    1. Så flink du er da! Middagen så også veldig god ut 🙂 Jeg selv er helt avhengig av Kardashian spillet! Har spilt det leenge nå og er på topp i spillet og jeg kan være litt ærlig og si at jeg har brukt litt penger på fine klær og hår osv, HAHA! Man blir ganske avhengig ja 🙂

    2. Haha, en venninne tvang meg til å laste det ned, og nå er jeg heelt hekta.. Har faktisk klart å bruke litt penger og på det, heh…

    3. Det er ganske ukultur å ta bilder i garderober mens andre personer er tilstede. Folk blir ukomfortable av å skifte der eller generelt oppholde seg der, og du som så sterkt ønsker å ta del i treningsmiljøet bør tenke på normer som dette. I vår garderobe er det stadig folk som snakker til andre for at de har snapchat på i garderoben, og kun tar en selfie. Man vet aldri når de snur kameraet og tar bilder av noe annet.

    4. så flink du er! jeg lurer på en ting som jeg håper du kan svare på! har trent en stund nå, men føler aldri jeg går ned i fettprosent, så jeg lurer på hvordan du gjorde det! hvordan kondisjonstrening du gjorde, og hvor mange ganger i uken! hadde blitt veldig glad for svar! du ser fantastisk ut!:-)

    5. Syns du ikke det er upassende å ta opp et kamera i garderoben? Greit nok hvis du er helt alene, men her var du jo åpenbart ikke det…

    6. Heeyy!! Jeg spiller Kardashian game! Legg meg til på gamesenter, “Vanessamonstad” så kan vi spille sammen og sende gaver. Høres ut som den nerden herreguud, men jeg har spilt det helt siden det kom ut, er sinnsykt avhengighetsskapende ja!

    7. Hei duu ☺️ bloggen din er utrolig motiverende å lese! Husker de tidene da du ikke var fornøyd med kroppen din, og at du har jobbet så mye for å få det resultatet som nå! Du er utrolig vakker 😁! Har prøvd å sette deg som forbilde, sliter utrolig med meg selv kropssmessig. Men all dietten og treningen gjør meg utrolig sliten i hodet. Alle de gangene jeg har ønsket å gå ned i vekt, går jeg bare opp 😅. Har du noen gode tips? Jeg er ganske liten i overdelen, men har utrolig korte bein, men lang rygg! Jeg er rundt 60 kg. 1.64 cm høy. Har utrolig tykke lår og legger.. Trenger seriøst hjelp.

    8. Bare så du vet det så fins det en veldig enkel måte å cracke Karadashian spillet på så du får uendelig med penger og stjerner 🙂

    9. For å si det mildt er jeg ekstremt avhengig av Kim K haha, jeg har spilt det siden sommerferien og har begynt på 2 andre spill også, på macen og ipaden fordi jeg har gått tom for oppdrag. Har også brukt en del penger, men har klart å slutte heldigvis

    10. Hei! Lurte bare på hva modellen på tightsen din heter? Og om den har lomme som har plass til mobilen under treningen? 🙂

    11. ser du på øyevitne? Axel har jo en av hovedrollene i den serien. Har du kontakt med han lenger?
      FRA FASTBLOGGLESER <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg