HAFJELL

Herregud! Jeg kan ikke tro at det allerede er søndag, med andre ord dagen for hjemreise. Denne helgen har gått så sinnsykt fort. Det var virkelig helt utrolig deilig og hyggelig med en hyttetur, for det er i sånne helger du innser at vinteren faktisk har sine fordeler og sjarm. Synes det var helt herlig å se snø igjen, og håper virkelig den har lyst til å ta turen til Oslo snart også.. Er jo så kjipt når det er iskaldt og mørkt, men ingen snø. Snøen er jo både koselig og lyser opp! Hytteturen har så og si kun godt til chilling og mye kortspill, noe som passer meg perfekt. Tydeligvis er vi alle noen korthaier, så det har vært president og boms timesvis hver eneste dag. Kortspill er SÅ hyttefølelse for meg, for det er noe jeg aldri kunne funnet på å gjøre hjemme. Er det ikke egentlig litt rart hvordan det er sånn? Haha. Skal bli godt å komme hjem da, denne hytteturen har ikke hjulpet på sk2015 for å si det sånn xP Vi snakkes senere i kveld, da kommer episoden fra da jeg og Fanny var med på Kvitter. Goood søndag ♥

23 kommentarer

Siste innlegg