Verdens beste

Den lille frøkna her fortjener faktisk sitt eget innlegg på bloggen. 1. Januar er det 2 år siden jeg hentet bebissen min, og fra dag én har jeg vært helt forelsket. Å få Molly var et veldig spontant valg, men heldigvis også det beste valget jeg har gjort i hele mitt liv. Naturligvis skjønner jeg ikke nå hvordan jeg kan ha levd uten henne, for den lille bamsen der er virkelig en stor glede i hverdagen. En bedre hund skal man nok lete lenge etter, for Molly har virkelig verdens nydeligste personlighet! Hun elsker absolutt alle dyr og mennesker, noe som er veldig koselig for meg. Dessuten er hun alltid så utrolig glad, kvikk og har så mye kjærlighet å gi. Hun er faktisk som en liten baby, og jeg kan inrømme at jeg har utvilklet litt morsinstinkter for henne, haha. Molly er verdens største kosebamse- vil bare ligge å kose med meg dagen lang og følger etter meg hvor enn jeg går. Om vi ligger i sengen og jeg bare skal en tur på do, er Molly med. Haha! Hun er naturligvis også i ekstase om jeg kommer hjem etter å ha vært noe sted, gjerne i opptil 15 min hvor hun er helt crazymolls. Herregud så glad jeg er i lille gullet mitt. Tror ikke det går ann å få en mer nydelig hund, verken på utsiden eller innsiden. Jeg husker foreldrene mine var utrolig i mot at jeg skulle få hund, og fortalte meg strengt at hvis jeg valgte å kjøpe henne, kom de aldri kom til å passe på henne osv. Nå har hun bodd hjemme hos de i et halvt år, de passer henne hver gang jeg skal noe sted/ferie og er helt gærne etter henne. Mamma har faktisk kjempelyst til at jeg skal la de få Molly, haha.. Det kommer selvfølgelig aldri i verden til å skje, men synes jo det er litt morsomt hvor forelsket de også har blitt i henne. Lille vennen min.. Jeg tror jeg faktisk hadde gjort nesten alt i verden for henne. Om jeg så måtte betalt en million for å redde Molly av en eller annen grunn, hadde jeg gjort det uten å blunke. Jeg er så utrolig heldig som har akkurat deg, verdens beste gull ♥♥

35 kommentarer
    1. Åh så fin hun er! Har også veldig lyst å skaffe en pomme selv, men skal begynne å studere fra januar, og det er vel kanskje ikke optimalt at den er hjemme i 6 timer hver dag..

    2. åå så herlig <3 Har lyst på hun selv, men får ikke ha det når jeg bor hjemme så får vente litt til, i tillegg til at det ikke er helt optimalt å skaffe seg en hun når man blir borte mye pga skole og jobb.
      Molly virker hvertfall som en herlig hund, så nydelig hun er <3
      kan du ha et innlegg hvor du skriver litt om hvor mye ansvar det er med en hun/pomeranian, med tanke på jobb, reise, skole osv kan de være hjemme lenge uten at man selv kommer hjem og må du ofte endre planer som reise fordu du har henne?

    3. Hei. Håper det går greit at jeg stiller noen spørsmål om Molly 🙂
      Tok det lang tid før du fikk henne husrein? Har du noen tips til å få småe hunder husreine?
      Bjeffer hun masse? Om så, hva gjør du når hun bjeffer?
      Sover Molly på samme rom som deg?
      Tok det lang tid før du kunne la henne være hjemme alene? Hvordan gikk det?
      Ble litt mange spørsmål, men håper du kan ta deg tid til å svare 🙂

    4. ÅÅÅh, så fin! Har hatt lyst på en pomeranian selv en stund. Men får høre veldig mye negativt med rasen, det at den bjeffer mye og at det røyter veldig mye! Hvordan opplever du det? 🙂

    5. I følge deg er jo alt “verdens beste, verdens fineste, verdens søteste”. Haha 🙂 Ikke ment som kritikk, men har lagt merke til det i hvert eneste innlegg. Kanskje prøve å formulere deg litt bedre, med litt mer variasjon?

    6. Hun er nydelig, men synes ikke du burde skryte sånn egentlig? Du har omtrent ikke vært hjemme. tror hun hadde hatt det bedre hos dine foreldre istedenfor. du er ikke en god eier

    7. Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Akkurat det samme sa mamma og pappa da jeg kjøpte min Lex. Jeg trengte ikke komme hjem med henne en gang, da det aldri i verden kom til å gå greit med katten. De snudde fort for å si det sånn 🙂

    8. Eh.. Det sier seg selv at du ikke er i stand til å ha ansvar for en hund når den må bo hos foreldrene dine i et halvt år fordi du vil være på Gran Canaria og sole deg.. Du kunne jo aldri hatt Molly om ikke foreldrene dine kunne ta vare på henne. Du sier du elsker henne sååå sykt høyt, og likevel reiser du fra henne hele tiden. Det hadde jeg ALDRI gjort med mine hunder, for jeg elsker dem faktisk som en mor. Det gjør ikke du.

    9. 1.JANUAR blir det 5 år siden jeg hentet min lille franske frøken , kjenner meg godt når du skriver hva du føler for molly , stor fan av bloggen <3

    10. Helt enig med anonym, foreldrene dine sa nok ikke at de ikke kom til å hjelpe med å passe Molly fordi de ikke ville ha noe med henne å gjøre, men heller for å påpeke at du ikke skulle regne med å legge ansvaret over på dem, med en gang du skulle reise og var opptatt. Selvfølgelig er de glad i Molly. Men dette er jo nettopp det du har gjort. Men men.. Ser ut som hun har det fint og har en snill eier 🙂 men du må si deg enig i at du ikke hadde kunnet ha hund uten hjelp fra foreldrene dine 🙂

    11. Så koselig! 🙂 jeg har nettopp fått meg en liten hund, en nydelig liten chihuahua. Nå skal vi begynne på å trene på at hun skal være alene mens jeg er på skolen osv. Hvordan gjorde du dette? Hvor lenge kan hun være alene i strekk?

    12. Så fin Molly er! Kan du skrive et innlegg om henne, tror du? 🙂 Ser det er mange som lurer på ting om rasen ol. Hadde vært gøy om du kunne si litt om hun bjeffer eller røyer mye for eksempel, for de som tenker på å kjøpe pomme selv 🙂

    13. Misunner deg sånn Andrea, virker som du har alt en kan ønske seg <3 Du er så fin, utseenet ditt, garderoben din, egen fin leilighet, kjæreste og penger til å gjøre det meste, du er så heldig.. Jeg er like gammel som deg og ble ferdig med vgs nå i sommer, og trodde livet skulle bli bedre ved at jeg ikke er så stresset hele tiden og har så mye å tenke på, men har nesten bare blitt verre... Føler meg bare så nede hele tiden, utrolig deprimert og ingenting å gjøre. Virker som alt er meningslyst. Bor i en liten leilighet med mamma og pappa og vil virkelig flytte ut fordi det funker ikke å bo hjemme, men har ikke penger til noen ting, selv om jeg jobber.. Skal skaffe meg fulltid, men ser ikke vitsen nesten.. føler jeg ikke blir glad av noen ting lenger, uansett hva jeg hadde kjøpt meg. Misunner deg, skulle ønske jeg hadde livet ditt <3

    14. Synes det er litt merkelig at du kan skrive at Molly betyr så mye for deg. Hvorfor velger du da å reise fra henne hele tiden? Selvom hun har det bra hos foreldrene dine når du er borte, betyr ikke det at hun setter pris på å flytte frem og tilbake hele tiden fordi du skal ut å reise. Skjønner ikke hvorfor du ikke ventet til du var ferdig med å reise jorda rundt før du skaffet deg en hund. Det er så mange unge som bare skaffer seg hund å ikke tenker på at det er ett ansvar. Hva skulle du gjort om du ikke kunne skyve ansvaret over på foreldrene dine?

    15. Fy faen for noen anonyme, tapere. Virkelig? Andrea har kjøpt seg en hund som hun bruker masse tid og penger på men neida hun bryr seg ikke om henne fordi hun tar seg en ferie eller to? For noe tullprat! Hun er faen meg en ungdom på 19 år, må da få oppleve verden og det hun vil. All respekt til deg Andrea som holder ut slike idioter i kommentarfeltet ditt…

    16. Sånn er det faktisk med vår hund og mamma også, haha. Hun har aldri vært en hunde-person, men etter vi fikk Nikita så er hun heeelt forelska i henne, og kaller seg mormoren hennes, haha! Søtt, da

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg