Herlig lørdag

Hei fra Sverige! I kveld har vi feiret 86 års dagen til min kjære morfar. Er helt utrolig at han har blitt så gammel, for den mannen der holder seg så fantastisk bra- både fysisk og utseendemessig. Er det en jeg tror kan bli 100 år, så er det han.. Han går over 1 time på langrenn i skitunellen ved dem flere ganger i uken, det er virkelig ikke dårlig når man er hele 86 år. Det har vært en vellykket og fin bursdagfeiring, med masse god mat, familie og latter. Koser meg virkelig med familien min!  Ellers er det herlig å slappe av på hytta, og komme seg litt bort fra det vanlige. Hytta vår i Sverige har alltid vært et deilig fristed for meg, hvor jeg bare kan ta livet med ro. Det blir desverre en kort tur i og med at vi kom sent i går, har vært på feiring i hele dag og skal hjem ganske tidlig i morgen igjen.. Derfor skal jeg nyte de siste timene før jeg hopper til sengs nå med vampire diaries maraton! Har faktisk aldri sett på det før og har akkurat begynt- men liker det skikkelig godt. Fler som ser på det? Er ingenting jeg liker bedre enn å være skikkelig hektet på en god serie :) Ellers fikk jeg en god nyhet i dag om at Nellys Black Friday salg varer ut hele helgen, så det er enda ikke forsent å sikre seg noen godbiter på 20% rabatt. Dere kan se mine tips til fine kjoler i innlegget under dette, link HER. Snakkes i morgen dere, sov godt ♥♥♥

19 kommentarer
    1. vampire diaries er den beste serien i verden! <3 er helt avhengig! gled deg til resten! det er magisk!!

    2. TVD er desidert favoritt serien, blir bare mer og mer spennende for hver sesong! Og så mye følelser! Gleder meg til ny episode i januar 😄❤

    3. Husker at du skrev et innlegg for noen måneder siden at du skulle opp i flere eksamener før jul. Lurte bare på om hvordan det går, og om du kunne gitt noen tips til en eksamensstresset jente? Klem 🙂

    4. Julie: Hei! Ja, har allerede hatt 2 eksamner og har 2 igjen. Går veldig fint faktisk 🙂 Vet egentlig ikke om jeg har noen spesielle tips.. Prøv å slapp av, ikke stress for mye og pugg på det viktigste. Kommer til å gå kjempefint, og husk at hvis ikke så er det ikke verdens undergang. Lykke til <3

    5. ELSKER Vampire Diaries ! Venter på den nyeste episoden som kommer nå på torsdag <3 Ble hekta fra og med første episode <3
      Molly er så søt! Og kjolen du har på deg har jeg utrolig lyst på!! Du kler den kjempe godt. Synd den er utsolgt 🙁 Ha en fin helg videre!

    6. Hei. Hvordan er det å ta hund med til sverige? Må man ha pass og gi hunden ormekur hver gang man har vært der?:)

    7. Elsker virkelig den serien! Fordi jeg er ute og reiser nå et halvt år, har jeg ikke fått sett den nyeste sesongen pga. Dårlig wifi. Blir så følelsesmessig involvert noen ganger at jeg kan sitte og gråte mens jeg ser på. Og jeg gråter sjeldent av serier, haha!

    8. The Vampire Diaries er favorittserien min! Du kan bare glede deg, for det blir bedre og bedre for hver episode 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg