-Cozy jacket-

Jakken min er ny, og den er nok det deiligste plagget jeg noensinne har hatt! Sååå myk og god, men best av alt så er den fantastisk fin ♥ Den koster 599 kr, men hvis dere bestiller den før midnatt i dag, så kan dere fortsatt få 20% avslag med koden “BLACKFRIDAY”. Dere finner den HER! Ellers finnes den også i hvit HER og svart HER (adlinks). Tror nesten jeg mååå klikke hjem den svarte også… Nå skal vi veldig snart dra hjem til Oslo igjen, etter en deilig helg på hytta. Og i morgen er det 1.desember, sååå koselig! Jeg tenkte å holde en konkurranse her på bloggen veldig snart, men er usikker på hva jeg skal ha i premie. Dere gir meg så mye, så jeg vil gjerne gi noe tilbake til et par heldige lesere! Kom gjerne med forslag til ting som hadde vært morsomt å vinne :)

20 kommentarer

Siste innlegg