My type of breakfast

Yummy ♥ Dette har blitt min faste frokost den siste tiden- smaker helt amazing! Jeg er ikke en særlig frokostperson og har aldri matlyst om morningen, så da synes jeg dette lille måltidet passer perfekt. Smaker forsåvidt like godt med forskjellige yoghurter, men jeg har blitt kjempeglad i den greske yoghurten fra Synøve. Før trening pleier jeg å bytte ut denne yoghurten med skyr istedetfor, og ellers bruker jeg også double 0% noenganger. En liten yoghurt i seg selv er ikke så veldig mettende, derfor er det perfekt å fylle den med litt nammis. Over har jeg brukt havregryn, chiafrø og et par blåbær. Chiafrø har jeg fått heeelt hekta på og spiser en spiseskje med dette på frokosten min hver dag.. Grunnen til at jeg spiser det er naturligvis fordi det er så fantastisk sunt, men faktisk elsker jeg konsistensen på det og synes det er skikkelig digg å spise i feks yoghurt. Min pose chiafrø kjøpte jeg HER 🙂 Dette er en mager, sunn og god frokost- som gjør kroppen glad!

13 kommentarer

Siste innlegg