PONCHO LOOOVE

Elsker den nye ponchoen min fra Match! Har en greie for ponchoer fortiden, synes det er helt nydelig. Denne kostet bare 499, og er både ekte ull og cashmir- ikke dårlig. Har kjempelyst til å kjøpe en i svart også, men tviler litt på at den fortsatt er å få tak i. Kjøpte nemlig min for en 2 ukers tid siden.. Heldigvis fikk jeg kapret en i beige da, som er min absolutt favorittfarge. Ellers har jeg fått trent i dag med mamma, og nå er jeg med Henriette som skal være her på sleepover. Istad testet jeg ut en ny vri av havrepannekaker og de ble faktisk sinnsykt gode.. Brukte en annens oppskrift, men tilsatte litt ekstra jeg tenkte kunne bli godt. Følte meg som den mesterkokken når jeg stod å trikset og fikset på kjøkkenet, og heeldigvis smakte det også. Kan godt legge ut oppskrift og fremgangsmåte senere! Håper dere har hatt fin onsdag, vi sees igen i morgen 🙂

25 kommentarer

Siste innlegg