Finfin lørdag

Her har dere noen bilder fra i går kveld! Jeg, Emilie og Henriette spiste en nydelig middag, snakket og drakk. Var veldig koselig med en liten jentekveld 🙂 De andre dro på byen senere, og jeg dro hjem. Var så sliten og gidder ikke bruke fake legg for å komme inn på 20, og 18 års steder er så kjedelige, så da tok jeg like gjerne en rolig lørdag. Heldigviiis er det ikke så lenge til jeg blir 20- i dag er det 1 mnd 2 uker og 3 dager, haha. Det gleder jeg meg masse til, da kommer det nok til å bli endel ut! Bursdagen min er på en lørdag, så det er egentlig helt perfekt, for da kan jeg jo feire på selve dagen. Jeg og bassa har snakket om å feire sammen og ha et stort vors før vi drar ut senere, og det hadde vært skikkelig gøy! Nå skal jeg en tur til Fanny og så blir det sleepover hos Henriette i kveld. Vi snakkes ♥♥♥

22 kommentarer

Siste innlegg