Nelly’s julekalender- 20% på alt under

// Annonselenker

1 HER // 2 HER // 3 HER

HER // 5 HER // 6 HER

HER // 8 HER // 9 HER

Alt dette herlige natttøyet får dere 20% rabatt på KUN i dag (varer til kl 23.59).  Det er mange flere varer på 20%, hele kampanjen finner dere HER. Nelly har daglige tilbud nå i julen som en slags julekalender til sine kunder, og jeg synes det var så mye fint akkurat i dag så jeg fikk lyst til å spre ordet. Jeg som sikkert de fleste av dere, fikk såå lyst til å klikke noe av dette hjem.. Elsker morgenkåper, kimmonoer og ikke minst pent natttøy! Synes alle disse plaggene kunne vært en perfekt julegave, jeg hadde hvertfall blitt superglad om det hadde ligget en pakke under treet med noe av dette i ♥ Det meste av dette er også superbillig, så anbefaler å ta en titt 🙂 Vi snakkes senere i dag! 

7 kommentarer
    1. Selv går du bare i ekstremt dyre merkeklær, men du reklamerer for billig dritt fra Nelly. Lite troverdig.

    2. kan du prøve på klærene? jeg vil gjerne se deg i disse klærene, siden jeg har ganske lik figur som deg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg