Kjoler på opp til 70% avslag

God kveld!

Noen som enda ikke har funnet nyttår eller julekjolen? Frem til mandag kan dere gjøre store kupp ved å benytte dere av nellys vipsale. Her er det massevis av varer på opp til 70% avslag, og jeg har plukket ut de festkjolene på salg som jeg synes er finest ♥ Here we go:

HER // 2 HER // 3 HER

HER // 5 HER // 6 HER

HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER (adlinks)

Noen som falt i smak? Om dere ikke kommer dere inn på salget, er det bare å taste inn koden “HIGHLIGHT70”. Hele salget finner dere HER 🙂

 

10 kommentarer
    1. nah, er ganske lei nelly dessverre. 🙁 i år så er julekjolen(e) (har ikke bestemt meg hvilken jeg skal bruke ennå) ifra freepeople, ville ha kjoler som jeg kan bruke resten av året og ikke bare én gang før de ender i skapet og henger der foralltid.

    2. God søndag til deg!!
      Jeg vil gjerne tipse deg om dagens luke i adventskalenderen på bloggen min som er en giveaway på en helt ny kjole fra nelly og en bluse fra bikbok! 😀

    3. Jeg skulle ønske du (og forsåvidt andre bloggere) kunne vise litt mindre vulgære kjoler. For min del kunne jeg aldri brukt en kort kjole og stor utrigning. Det må nesten bli en av delene. Det hadde vært spennende om du visste frem kjoler med annerledes klesstil enn det du har. – eller ulike kategorier. Maxikjoler, korte kjoler, den lille sorte, halvlange, klassiske osv.

    4. Kjempe mange fine kjoler! Elsker smaken din, og ser virkelig opp til deg Andrea!
      Jeg skjønner at dette er dine favoritter av kjoler fra Nelly, men alikavell jeg lurte på om du kunne begynne å tipse om enda flere kjoler som gjerne ikke har så mye utringning ved brystpartiet i og med at jeg elsker å lese de fine innleggene dine hvor du viser dine favoritter, samtidig som jeg har minimalt med former. Som sagt spesielt brystpartiet jeg tenker på. (Tror det er en del flere en meg som hadde likt dette)
      Men så klart skjønner om du ikke gjør det i og med at det er dine favoritter du viser frem, etter hva du liker å bruke og gå i 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg