NEW IN

// Annonselenker

Har ikke vært noe fan av bluser på laaang tid, men akkurat denne med leopardprint falt jeg skikkelig for. Dødsfin! Dere finner den HER ♥

Wohoo! Jeg er en sucker for skjørt og dette skjørtet er bare helt perfekt. Så kult!! Dere finner det HER ♥

 

Dette settet måtte jeg bare klikke hjem så fort jeg så det. Hvitt er så fint til brun hud, og antrekket i seg selv er veldig sexy og fint. Love it! Dere finner det HER ♥

Den perfekte lille sorte! Elsker at den har lange armer og ikke er noe utfordrende i brystpartiet. Denne kjolen er classy og utrolig fin 🙂 Skal ha den på meg på julaften i morgen, så da får dere nok se litt mer bilder av den. Dere finner kjolen HER ♥

Hvor fin er ikke denne kjolen? Det er noe med den som jeg bare elsker, og jeg fikk av en eller annen grunn en liten brudekjole feeling da jeg hadde den på- haha! Synes virkelig den er helt nydelig. Dere finner kjolen HER ♥

Si hei til min nye favorittkjole! Denne er fra Malene Birger og er ganske stiv i pris, men jeg klarte ikke å la vær å klikke den hjem da så den. Så fantastisk fin, men samtidig enkel og classy. Selv er jeg egentlig ikke så glad i lange kjoler, men denne er virkelig helt perfekt. Denne skal jeg bruke på 20 års dagen min, og jeg gleder meg virkelig til å ha den på! Kjolen finnes også i svart, og jeg vurderer sterkt å kjøpe den også.. Sjeldent jeg faller såpass mye for en kjole, så jeg har veeldig lyst på en svart skatt i samlingen 🙂 Dere finner min kjole HER og samme i svart HER ♥

Hva synes dere om mine nyeste innkjøp? Hvis noen av dere enda ikke har funnet nyttårskjole, og kunne feks tenkt dere en av disse over- så må dere bestille innen 26.12 kl 23.59. Da vil kjolen komme senest på nyttårsaften! Og husk at for dere i Oslo så har Nelly et alternativ som heter ekspresslevering, og da får du pakken din innen 1-2 dager maks. Goood jul dere, vi snakkes i morgen 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg