Konkurranse: Vinn tannbleking med laser hos Dentalia!

Som en julepresang fra meg til dere, har Dentalia vært så snille og gitt meg gavekort på tannbleking med laser til to heldige vinnere ♥ Behandlingen vinnerne får heter Re-fresh, og det er den jeg fikk teste ut sist jeg var hos Dentalia. Premien har en verdi på hele 3500 kr og resultatet blir virkelig helt amazing 🙂 Alle over 18 kan delta i denne konkurransen, fordi det er 18 års aldersgrense på bleking hos Dentalia. Det dere trenger å gjøre for å være med i trekningen:

Lik siden min andreabadendyck.blogg.no på Facebook HER 

Når det er gjort kan dere poste en kommentar og husk å legg ved e-post så jeg får kontaktet deg om du vinner. Det vil naturligvis bli sjekket at vinnerne liker facebooksiden min, så ikke glem å gjøre det 🙂

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

705 kommentarer

Siste innlegg