Phuket dag 1

Lokal tid i Thailand: 18.55

I dag var vår første ordentlige dag her i Phuket og vi har virkelig kost oss! Vi kom frem i går, men var så jet-laged og trøtte at vi sov i hele 8 timer så fort vi var kommet inn på rommet.. Haha. Så var det ut å spise og titte litt, og da fikk vi blant annet sett banglaroad for første gang. Herreguuud, for en crazy gate. Shemales og jenter som jokker på strippestenger over alt, full fest og en haug av mennesker. Selvfølgelig litt spesielt, men fortsatt ganske kult å se. Blir nok ut der en dag, tviler ikke på at det kan bli morro! I dag tok vi turen til en flott strand i nærheten og fikk eendelig litt sol på kroppen. Thailand er så magisk og vakkert, og er det noe jeg ikke skal gjøre her nede så er det å kun ligge ved hotellbassenget. Det er naturen og strendene her som gjør Thailand til et paradis, så nettop det må man jo utnytte så mye man kan. Ellers er hotellet dødsfint og internettet er superraskt, så jeg skal virkelig prøve så godt jeg kan å holde dere oppdatert! Nå er det snart ut og spise middag, men før det venter dusjen. Vi snakkes snart 🙂

17 kommentarer
    1. Hei, jeg lurer på hvilken modell du har på solbrillene? Står det “CL 41805/S” inni de? (Da er det new audrey-modellen).
      Hadde blitt så glad for svar.

    2. Det er noen insane gøye klubber i Bangla Road. Men da må du gå i helt motsatt ende av stranda.. Helt i enden der er det mange gøye klubber, plant anna en svensk klubb (husker ikke helt hva den heter) hvor det er veldig mange skandinaver! 😀 kos deg!!

    3. Hei! Skal reise til Thailand i februar, og familien vår er ute etter et fint hotell med bra internett og fin strand på hotellet eller i nærheten. Har du noen tips? Evt, er du fornøyd der du bor nå?

    4. Har du noen gode tips til øvelser jeg kan gjøre for å bli kvitt lovehandles på hoftene? 🙂 Du har den fineste magen jeg har sett!

    5. Var i Phuket i fjor, var på et utested i Banglaroad som heter Seduction, der var det (av det jeg husker) innmari bra, anbefales! Kjentes også ut dagen derpå som at jeg hadde det innmari gøy 😉 Ikke et sleasy sted, men litt finere. Så anbefaler jeg IKKE Sambuca fylla, det var en smell jeg gikk på en annen av dagene i Banglaroad som jeg definitivt aldri skal gjøre igjen! Men ellers: NYT! Elsker Thailand 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg