DINNER

Søskenflokken ♥ Love you

Noen bilder fra middagen i stad! Det ble Hard Rock Café i kveld, med digg mat og herlig stemning. Dere må forresten huske å følge med på bloggen til søsteren min, den finner dere HER.

Ellers var det noen som lurte på hvem jeg er i Thailand med, og det er altså familien min. Første turen hvor alle sammen er med på maaange år, så dette er skikkelig koselig! I morgen er det dag 2 i Thailand, og jeg ser veldig fram til det 🙂 Vi har forresten tenkt til å dra på noen utflukter her nede- er det noen av dere som kan anbefale noe gøy/spennende? Har tenkt på kanotur i grottene og ziplining, men er veldig usikker. Vil jo ha noen fine opplevelser fra turen og ikke bare en brunfarge som går bort, så blir glad for tips! Nå er klokken blitt aaalt for mye, så jeg må nesten ta turen til drømmeland veldig snart… Sneiks i morgen ♥

28 kommentarer
    1. ser ut som om dere har det heilt supert!! 🙂
      ser at dere er i phuket, anbefaler virkelig at dere tar en utflukt til phi phi island og monkey beach hvor det kryr av aper og det er utrolig fint å snorkle der 🙂
      du er utrolig vakker, og har alltid lurt på en ting. Er du hele tiden så brun eller bruker noe form for selvbruning(i så fall hvilken?) for brun fargen din er like fin hele året! 🙂
      håper du koser deg maks!

    2. Dere burde dra på dagstur til Similan Islands, paradisøyer utenfor Khao Lak i Phuket 🙂 Utroolig fint!!

    3. Så koslig med familietur da 🙂
      Jeg har lagt igjen en kommentar på det siste innlegget til søsteren din angående genseren Molly har på ett av bildene, som moren din har strikket.
      Vet du hvor hun har funnet oppskriften til den?:) Har kjøpt meg valp og tenkte og strikke genser til henne 🙂

    4. Vakre bilder, når jeg ser en plate av hva du kommer til å spise meg lyst til å spise med en gang. Jeg er ikke enig med din smak av steder hvor du reiser, men disse nære. Ami jeg ville reise i denne rekkefølgen til landene i Filippinene, Indonesia og Taiwan. Link: Boracay Island, Philippines.

    5. Det er morsomt å se bildet hvor du er med dine brødre, vise deg et ansikt av ro, men dine to brødre er usikre, vulgær skjorte du så din bror viser at føler seg usikker i Thailand, råder din bror er bedre enn en vanlig klær og legge ansiktet hans viser at du har et behagelig liv og vulgære klær kan tyde på at det er dumt lett å jukse og stjele. Under en tur til Colombia ble jeg rådet til ikke å kle seg som en rik eller prøver å antyde at du er fattig, de to alternativene er mot sin hensikt og farlig

    6. jeg er faktisk i Thailand nå på samme plass som deg men reiser i dag. Men vi har opplevde mye i patong. Vi har vært på coral island, raya island og snorklet. Raya island var helt fantastisk. Ellers ville jeg besøkt big buddha og fått panorama utsikt over hele patong😃 masse gøy å gjøre bare kontakt en turist informasjon😊 kos dere masse, thailand er fantastisk❤️

    7. Da jeg var i Thailand, red vi på elefanter!
      Anbefales på det sterkeste! En utrolig fin opplevelse;)
      Vi var også på snorkling, vi kjørte noen timer med en båt ut til fantastiske havsteder! Dere burde sjekke om det finnes noe lignende der dere er:) Det er perfekt for en familietur, det trengs ikke noe profosjonelt sånn dykkeserfikat og sånt. I og med at det bare er snorkling;) men man får sett utrolig mye fint man ikke fantes i havet. Kos deg masse i Thailand:)

    8. hei! da vi var i Thailand, så dro vi på en veldig spennende utflukt! jeg husker ikke helt hva den heter, men jeg kan jo prøve å forklare! vi dro til en plass der vi fikk vår egen båt, så ble vi kjørt et stykke ut, hvor vi kom til en plass med kanoer, så vi fikk utdelt en hver, eller vi delte med 1 eller 2 til. så var det en thailandsk mann/gutt som kjørte oss under forskjellige fjell/grotter. veldig spennende og helt fantastisk! så dro vi videre med båt til en resturante, som lå oppå vannet og fløyt som en flåte! og vidre ut til en liten øy, med masse spennende fisker og snorkle etter!
      lurer også på hvordan det er å være deg i Thailand! da jeg er der med blondt hår og blåe øyner er det veldig vanskelig å gå aleine og får være i fred!? og de stiller masse spørsmål og roper etter meg. har du et problem med det? hvordan takler du det i så fall ? 🙂

    9. Hey you can go snorkeling and then visit Phi Phi Island, Maya Bay, or Monkey Beach. You can go there by boat tour and it’s just amazing and you can have a really good day, the tour include the boat tour, sightseeing, snorkeling, eating, and spending some time on the beach.
      There is also a wake board park where you can have some fun wakeboarding, skiing, or you can also have fun on a little board for two. Here’s the link to their website : http://www.phuketwakepark.com
      Have fun and enjoy your stay there, I would love to be in Patong right now ! 🙂

    10. Hei! Da jeg var i Thailand ridde vi på elefanter, noe som var veldig morsomt. I tillegg er det utrolig flott å dra på båttur der dere får møte apekatter, snorkle i det vakre havlivet og se nydelige strender og kjente steder feks fra filminnspillinger. Noe jeg virkelig anbefaler er å dra på et show “fantasea” http://www.phuket-fantasea.com/index2.php det er et nydelig sted med fantastisk show og super stemning, som en liten by 🙂 kos dere i Phuket!

    11. Dra til phuket by og ta ferje til phiphi-øyene! Dere kan bestille hotell for natten ved ferjeleie. Det er helt fantastisk fint på de små øyene og lagunene rundt phiphi! Spesielt maya bay, bamboo Island og chicken Island, hvor det er helt fantastisk å snorkle/dykke! Var der for en måned siden med kjæresten! Det var den aller beste opplevelsen på vår tur i Thailand!

    12. Dere bør snorkle på Similan Island, supert fint! Masse havskilpadder og nydelige korallrev med masse fargerike fisker 🙂

    13. hun er så pen men fyflate, huden hennes er altfor tan for henne og øyenvippene hennes er så store at det ser ut som om de klemstrer bryna hennes omfg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg