HOOOME

Hei snuppene mine!

I går kom jeg endelig hjem til Norge, etter en 20 timers lang reise. Vi dro midt på natten Thailandsk tid, noe som resulterte i at vi døgnet slik at vi skulle få sove på flyet. Planen gikk sånn passe bra- men døgning, 20 timers reise og tidsforskjell gjør noe med hodet ditt altså.. Haha. Jeg klarte også å bli superforskjølet på bussen på vei til flyplassen (?) Altså jeg fantes ikke syk før jeg satt meg på den bussen, og plutselig så ble halsen bare tørrere og vondere for hvert minutt som gikk. I dag er jeg enda mer syk enn jeg var i går, og det er faktisk så ille at jeg er sengeliggende. Litt feber, vondt i ansiktet og hodet, sår hals og kjempeforkjølet.. Siden vi kom hjem så har det skjedd så mye av både godt og vondt, og når jeg i tillegg er helt rar i hodet av reisen + syk så blir det veldig mye. Det triste som har skjedd er ikke min buisness å fortelle, men mulig at jeg forteller dere den gode nyheten senere! Det var rett og slett som om 100 kilo ble løftet bort fra skulderne mine og jeg begynte å gråte av lettelse.. 🙂 Nå skal jeg sove, men jeg måtte jo si hei til dere selvom formen er på bunn. På mandag er det skolestart, og jeg krysser fingerne for at jeg er bedre til da! Vi snakkes i morgen ♥

22 kommentarer
    1. Er så kjipt å bli forkjølet nå, ettersom været her i norge er helt forferdelig for tiden! Varmt og iskaldt om seg. Drikk masse kaldt vann, med kanskje litt sitron. Spis mat med løk, fordi det skal vist fjerne bakterier.
      Men er det ikke letterere å ikke skrive om det vonde som skjer, slik at folk ikke “klikker i vinkeler” fordi de ikke får vite det? Håper det vertfall går bedre nå 🙂 Og masse god bedring 🙂

    2. Fine bilder! Regnet med den gode nyheten er at du har skaffet deg leilighet? 🙂 Men litt rart å si at noe trist har skjedd, men du vil ikke si hva, og at det ikke er din business** å fortelle, vel da var det vel ikke nødvendig å si noe i det hele tatt, haha :p

    3. Masse god bedring! Jeg tipper også at du har fått leilighet? Isåfall, Grattis!! Jeg bare lurte på hvorfor du skriver at noe trist har skjedd når du ikke vil fortelle hva det er . Er det for å få flere lesere? Du har all rett til et privatliv, men da skjønner jeg ikke hvorfor du må nevne det i det hele tatt. Du hadde vel blitt nysgjerrig hvis du leste det på en annen blogg? 😛

    4. Hei, skal til Marbella i sommerferien og mener å huske at du var der? Kunne du laget et innlegg eller noe om noe bra butikker der som ikke er så dyre, og har du noen shoppingtips til en som er veldig lite ute og reiser? ♥ ♥

    5. Et litt merkelig spørsmål, men har du noen gang opplevd å være den i vennegjengen som er fullest på fest, og at du har blitt tatt bilde av? Jeg opplevde dette på fredag, og på lørdag fortalte de alt jeg hadde gjort og folk hadde tatt masse bilder av hverandre, men bilder av meg var de styggeste. Jeg har fortsatt jævlig fylleangst og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg. Har mest lyst til å bare dø i et hull.

    6. Så nydelig du er, Andrea! Men er enig med de ovenfor, ingen vits i å nevne at noe trist har skjedd når du ikke kan si hva det gjelder. Du tenkte deg nok sikkert bare ikke om, ha en fin søndag videre iallefall 🙂

    7. Hei 🙂 jeg lurte på hvor du hadde kjøpt louis vuitton haldbåndet til molly? Har de det i oslo? hva kostet det isåfall? Tenkte jeg skulle bestille det, men hvis de har det i oslo kjøper jeg det heller der.

    8. Hei Andrea, jeg skulle ønske du føler deg bedre helse. Når du føler deg bedre anbefaler jeg at du vil utføre en fullstendig medisinsk sjekk forsvaret ditt. disse kontrollene er litt lang og irriterende, er beste en uke at hans liv.

    9. Kan du skrive en Thailand/Phuket-guide?
      Litt om bra shopping, hvor å spise, steder å besøke, ting å gjøre osv… Hadde vært gøy!!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg