– To timer igjen som tenåring –

Wææ, to timer igjen til jeg er 20 år folkens! Det er så sinnsykt rart å tenke på hvordan JEG kan være 20 år, for jeg var jo nettopp 14 og syntes 20 åringer var kjempevoksne. Det er nesten litt skummelt hvor fort årene går, plutselig er du ikke ungdom lenger og må begynne å tenke på fremtiden, og kun DU kan gjøre noe med hvordan fremtiden din vil bli. Menmen, bursdag er jo alltids morsomt og det å bli 20 år er jo selvfølgelig ekstra stas! Morgendagen tror jeg kommer til å bli den beste bursdagen noensinne, for da skal det være full feiring. Jeg skal feire 20 års dagen min med Fanny, og vi har leid en hotellsuite hvor vi har invitert rundt 20 venner. Der blir det vors og kos, før vi skal videre på byen. Skal selvfølgelig få tatt masse bilder fra hele kvelden, så dere skal få sett! Gleder meg så utrolig mye ♥ I kveld “feirer” jeg bursdagen min med verdens beste kjæreste, med biffkveld og filmkos. Så deilig å tilbringe en fantastisk fredagskveld med han etter en slitsom uke 🙂 Vi snakkes mer i morgen, skal prøve å få blogget og vist hvordan jeg ser ut før gjestene kommer! Skal nemlig henge på hotellet noen timer før vorset starter med et par av de nærmeste, hvor vi skal fikse oss sammen og spise suhi 🙂

28 kommentarer

Siste innlegg