YES PLEASE

// Annonselenker

Hvitt sett HER // Grå kjole HER // Blonde kjole HER

Grå topp HER // Svart topp HER // Hvit topp HER

 

Strikket kjole HER // Topp HER // Genser HER

Kjole HER // Kjole HER // Kjole HER

 

Genser HER // Leopard kjole HER // Grå hverdagskjole HER

Treningsjakke HER // Treningsjakke HER // Bomberjakke HER

 

Fluffy jakke HER // Mini parkas HER // Grå jakke HER

Jeg synes Nelly bare får inn finere og finere klær heletiden, og alt dette over skulle jeg gjerne hatt i klesskapet mitt.. Skal bestille en pakke i kveld hvor hvertfall et par av plaggene over skal bli mine, men hvilke vet jeg ikke enda. Vet hvertfall at jeg MÅ ha den svarte fluffyjakken til venstre på bildet over, for den samme jeg har i grå er høyt elsket ♥ Nå skal jeg på skolen, håper dere likte dagens wanties 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg