My two secrets to perfect skin: Body and face

 

Catastrophe cosmetic- blåbær ansiktsmaske:

Denne ansiktsmasken er fantastisk! Håndlaget med kun naturlige ingredienser og ikke dyretestet. For ca 1 og et halvt år siden fikk jeg plutselig et skikkelig utbrudd med masse urenheter i ansiktet, og takket være denne ansiktmasken tok det bare en ukes tid før alt var borte. Denne har blitt min beste venn så fort huden begynner å krangle litt, og er ellers en behandling jeg bruker en gang i blant for å forebygge. Skal sitte på i ca 5-10 minutter og så skyldes av. Jeg kjøpte min på Lush, og den koster rundt 150 kr ♥

Ro’s argan body conditioner:

Her har dere en ganske så ny favoritt. Dette er en balsam for kropp, som du smører på våt hud i dusjen og så skyller av. Jeg kan nesten ikke beskrive hvor utrolig glad jeg har blitt i denne! Huden blir helt myk, proppfull med masse fuktighet og lukten dere.. Den er helt fantastisk. Gjør ikke annet enn å lukte på armen min i timene etter, haha. Denne er også håndlaget, kun naturlige ingredienser og ikke dyretestet. Takket være denne er huden min silkemyk og lukter helt fantastisk ♥ Prisen på denne er litt stivere, var vel drøye 300 kr, men absolutt verdt spør dere meg. Denne skal jeg bruke hver gang jeg dusjer til jeg dør, hehe. Kan også kjøpes på Lush!

Noen som har prøvd noen av disse?

16 kommentarer
    1. åå jeg elsker ansiktsmaskene til lush! spesielt catastrophe cosmetic og cupkake, de er helt himmelsk:-)

    2. Du burde prøve Rub rub rub, kroppsskrubben de har! Den er sinnsykt bra! Har prøvd mange kroppsskrubber, og den skillte seg veldig fra de andre og man får utrolig myk hud etter å ha brukt den 🙂

    3. bruker faktisk KUN lushprodukter, utenom sminke, så samlingen min er vel verd 10.000 ca :3
      nettbutikk : lushnorge.no

    4. Åh, jeg elsker Lush sine produkter! Bruker også den masken du har, og den grønne. De er helt fantastiske! Og et stort pluss at produktene ikke er dyretestet! Du er vel ganske dyrevenlig, ikke sant? Vet du om andre merker som også er dyrevenlige:)
      Klem <3

    5. Det aller beste med Lush er at de tester ikke på dyr, og kjemper for at folk skal slutte med det. Og alt de beholder produktene i er resirkulert! De er så bra, pluss produktene er håndlaget og de er konge!

    6. At du tar med som et pluss at de ikke er dyretestet er bare helt på trynet… du er så lite dyrevennlig når det kommer til materielle ting at det er helt latterlig.. Alle jakkene sine, skjerf, genser, vesker +++…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg