Min nye seriefavoritt: Oprhan Black

“Når Sarah blir vitne til at en kvinne som ser nøyaktig ut som henne tar livet av seg, overtar hun både kjæresten og bankkontoen hennes”

Her har dere serien jeg snakket om i forrige innlegg: Orphan Black! Kjedet meg forrige helg og kom tilfeldigvis over denne serien på Netflix. Hadde ikke hørt om den før, men syntes beskrivelsen hørtes spennende ut og etter å ha sett ca 2 min av serien var jeg helt hektet. Jeg vil si det er en spenningsserie- men her er det også kjærlighet, humor og kan være skummel til tider. Rundt episode 3-4 begynte noen scener å minne meg om skrekkfilmer og da var det like før jeg droppet hele serien fordi det ble for skummelt (haha), men den er ikke sånn! Er bare akkurat de to episodene som er litt ekle, ellers er serien helt fantastisk. Jeg sliter veldig med å finne serier jeg liker og etter å ha oppdaget Orphan Black må jeg jo nesten dele den med dere ♥ Selv er jeg nå ferdig med de to første sesongene etter å ha sittet klistret til skjermen i noen dager og gleder meg veeeldig til sesong 3 kommer. Så ja, denne må sees! Jeg er helt frelst og kan anbefale den på det sterkeste 🙂 

Fler som har sett Orphan Black?

19 kommentarer

Siste innlegg