Svar på ukens spørsmål

Hvilken størrelse har du i Rebecca Stella Teddy jakken?

Small. Dere finner den HER forresten! Jeg har den i både beige og svart, fantastisk deilig, varm og fin jakke ♥

Hva heter biljardbaren dere var på? Buddha heter den, ligger rett ved jernbanetorget 🙂

Hvor er solbrillene fra?

De er fra Le Specs! Synes de er superfreshe og litt spesielle 🙂

Var innlegget med lush anbefalingene reklame? Nei, det var rett og slett bare en anbefaling fra meg. Samarbeider ikke med Lush på noen måte og kjøper produktene selv.

Hvor kjøpte du nutribulleten din? Jeg kjøpte den på Ellos, men ser de ikke selger den der lenger.. Troor man kan kjøpe den fra tv-shop hvertfall 😉

Burde jeg starte på Ullern vgs? Var det ikke der du gikk? Jo, jeg gikk der på Medier og kommunikasjon. Altså Ullern er absolutt en bra skole med flinke lærere og veldig godt miljø. Nå er vel den nye Ullern snart ferdig også, så det blir sikkert veldig deilig å begynne på en helt ny og moderne skole! Vår skole var jo bare midlertidig i kontorbygg i Vika, men det var helt greit det og. Det eneste var at vi ikke hadde bibliotek, gymsal osv 🙂 Om du vurderer Ullern så kan jeg absolutt anbefale skolen!

Hei! Lurer på hva du skal bli siden du tar opp fag? Heihei! Nei, det vet jeg ikke enda. Grunnen til at jeg tar opp fag er fordi jeg mangler endel karakterer siden jeg ikke gikk i 3.klasse på vgs, så nå tar jeg eksamner slik at jeg får vitnemål. Det er ikke fordi jeg har planer om å studere i nærmeste fremtid, men slik at når den dagen kommer så slipper jeg å styre med å ta opp fag. Nå har jeg både tid og lyst, så da er det like greit å bare få vitnemålet på plass nå 🙂

Jeg lurer på om mobildekselet ditt fra Malene Birger passer for iPhone 5?

Linken jeg la ut er til iPhone 6, men de har det samme til iPhone 5 i beige HER // svart HER // burgunder HER ♥

Hvordan er det på Bjørknes? Godt miljø og gode lærere? Jeg trives egentlig veldig godt på Bjørknes. Lærerne er så ekstremt flinke der og du merker at de virkelig kan faget sitt. Mange av lærerne der har feks vært med på å skrive pensumbøkene våre, så det sier vel litt! Men det er veldig annerledes enn vanlig skole, det er viktig å vite. Det er forelesninger slik som det er når man begynner å studere, hvor læreren bare snakker og skriver på tavlen, og så sitter alle og noterer. Ingen som snakker, bråker eller tuller.. Full konsentrasjon, hehe! Bjørknes er også veldig upersonlig, altså slik at feks læreren som oftest ikke vet hvem du er og at du mest sansynlig ikke vet hva så mange i klassen din heter. Det er heller ikke noe friminutt eller noe sånt som gjør det sosialt! Det går selvfølgelig ann å bli kjent med noen selvom, det har jeg blitt i Historieklassen min hvor jeg ikke kjente noen fra før. Spør du meg er det utrolig smart å bli kjent med noen i klassen din, slik at dere kan samarbeide, gi hverandre notater om en har vært borte og øve sammen til eksamen. Du må nok ta litt intiativ selv for å få venner på Bjørknes, men det er jo bare å sette deg ved siden av noen og småsnakke litt 🙂 Ellers er det 5 minutters pause mellom hver time og jeg føler jeg lærer så utrolig mye mer enn hva jeg hadde klart å lese meg opp til på egenhånd. Jeg har en skikkelig god følelse på eksamnene mine og tror det kommer til å gå kjempebra- DET er deilig! Ellers må jeg også legge ved at det er veldig viktig å være i alle timer, for ellers går du glipp av så utrolig mye. I noen fag går læreren gjennom et helt kapitell på en dag, så det sier vel litt. Nå tar jeg feks historie 2 og historie 3 på et halvår og på vanlig vgs bruker man to hele år på samme stoff. Så ja, de går fort gjennom siden det er så mye pensum og derfor er det naturligvis dødsviktig å møte opp 🙂 Men kan gjerne skrive et eget innlegg om Bjørknes snart, siden mange virker interesserte i å høre mer om det!

Røyter Molly mye? Akkurat nå røyter hun ganske mye, regner med at hun er inne i en eller annen røyteperiode. Det jeg gjør da er å børste henne hver eneste dag! Slik er det ikke alltid selvfølgelig, men det er viktig å få stelt henne når hun er i disse periodene. Det er helt sykt hvor mye pels som blir børstet ut, ender alltid opp med en svæær pelsdott av løs pels på gulvet, hihi. Ellers når hun ikke er i røyteperiode pleier jeg å børste henne ca 1 gang i uken.

Hvilket redigeringsprogram bruker du? Picmonkey.com, kun det! Synes det er fantastisk bra 🙂 

Er du fortsatt sammen med kjæresten din? Jepp ♥

Har du noen tips til fine jeans med stretch i seg?

Dr.Denim!! Disse jeansene er helt fantastiske. Sitter superstramt hele veien men har samtidig maaasse stretch, så de er superbehaglige. Deffinitivt min favroitt når det gjelder svarte bukser! Jeg har størrelse x-small, noe jeg egentlig ikke bruker, men det funker bra siden det er så mye stretch og da sitter de som jeg ønsker. Dere finner Dr.denim buksen min HER.

Kan du gi noen gode tips til resturanter i Oslo? Jeg har noen favoritter og alle ligger i Oslo sentrum: Hanami, Mr Bay, Alex sushi, Olivia, Fridays, Dinner, Tabibito og Jewel of India. 

Hvor er hodeskallen fra?

Kremmerhuset! Koster kun 199 og finnes i både rosegold, gull og sølv ♥ Såå kule.

Jeg lurer på hvordan du fikk blåst opp de “20tall” ballongene på bursdagen din? Det er jo helium? De blåste de opp for oss i butikken, heldigvis 🙂 De er fra den lille festfabrikken, for dere som lurer.

Hvor lang tid tar det før hevelsen etter juvaderm eller restylane går bort? Det er værst samme dagen du tar og da er også leppene veldig ømme. Jeg vil si hevelsen har gått ned en del allerede dagen etter og på dag 2 pleier jeg å være helt fin igjen 🙂

Hvordan går det med tannreguleringen? Det går kjempebra! Merker tennene mine har blitt mye rettere og det gjør meg kjempeglad! Er ferdig i slutten av juli og det skal bli deeeilig 🙂

 

27 kommentarer
    1. Kan du lage et innlegg med en ukemeny, der hvor du skriver opp oppskrifter til middager du lager eller sunn snacks.

    2. Åå, du virker så glad og lykkelig nå!! Utrolig hyggelig å lese<3 forresten, jeg er ganske sikker på at man ikke trenger å ta opp historie 2? Siden det ikke var avgangsfag i 2. Klasse? Skal ikke si det sikkert siden jeg ikke gikk MK men tror du bare trenger å ta opp avgangsfagene:)

    3. Hei! Lurte på om du kan skrive litt om PMU som du har gjort på brynene dine med litt mer nærbilder? Jeg har bestilt time, men har ikke time før februar neste år:)

    4. Mejla mig för sammarbete! Jag öppnar snart en webshop med riktigt High FASHION och vill gärna göra buisness 😎🌟👌

    5. kan du lage et treningsinnlegg snart? 🙂 fortelle litt om øvelsene du tar, tips om korleis en kan starte og ka mat en bør ete 🙂

    6. Hei, fint om du kunne svart med engang og ikke ventet til neste uke!
      Har veldig lyst på den Karen Millen skinnjakken du har, men finner den INGEN steder? er den ut av produksjon? Hvis ikke, vet du hvor man kan få kjøpt den? helst i strl 36!
      Charlotte 🙂

    7. hvordan er den dr denim buksa i lengden på beina? Jeg er 164cm og har litt korte bein så sliter med å finne en bukse som ikke er altfor lang på beina..

    8. Til anonym over: Historie 1 og 2 har avgangseksamen i tredje klasse, men man må kunne pensumet til begge årene på eksamen.

    9. Mariel Johansen: Hei! Spørs veldig på om du bestiller vanlig levering eller ekspress levering. Vanlig levering er dødstreigt, tror det tar opp til 3-4 uker. Anbefaler å bestille ekspress, tror det hvertfall ikke tar mer enn 1 uke da 🙂

    10. Kan du skrive i neste ukens spørsmål hvordan du får så hvite tenner? Har virkelig prøvd alt som eksisterer, men får aldri så hvite som deg 🙁

    11. Hvor mye koster det tilsammen for reguleringen din, og hvor lenge må du ha den på? + kan man se den godt? 🙂

    12. Kan du lage et treningsinnlegg, hvor du viser hva du gjør, noen tøyetips og også hva som er lurt å spise? Jeg trenger spesielt tips til hvordan å tøye stive ankler og knær.

    13. Hvordan ser en normal dag ut for deg når du spiser sunt? Hva spiser du til hvert måltid, osv? Regner med at det varierer, men noen eksempler?

    14. Grunnen til at dere har pensum som lærerne har vært med å skrive er at det er lærerne som bestemmer hvilke bøker som skal på pensum og de vil tjene penger på å selge bøker. Derfor setter de opp sine egne bøker.

    15. Hei! Jeg skal reise til Gran Canaria og vet du har vært der flere ganger. Vet du om det er noen bra plasser med shopping, og ikke bare “sydenvarer”, men litt mer eksklusive butikker? Isåfall hvor?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg