Bestie kos

Smiiil 😀 Noen bilder fra etter skolen i går! Bare jeg som fikk litt vårfølelse av disse bildene? Ahh, deilig. I dag har det vært masse skole, og jeg kom faktisk hjem for en halvtime siden. Har også fått shoppet endel i dag, og det skal jeg vise dere snart! Men nå er det HELG, wohooo. Skal bli skikkelig deilig med fri, sove lenge og ikke minst mer tid til bloggen ♥ Har shoppet endel de to siste dagene, så det skal jeg vise dere veldig snart. I morgen ganske tidlig kommer et innlegg hvor jeg viser mine nye nellyinnkjøp + en unik rabattkode på 15% til mine lesere. Den vil kun vare ut i morgen (fredag 27), så om noen vil få med seg det burde dere titte innom bloggen i morgen! Nå skal jeg få gjort litt mer bloggarbeid før jeg tar kvelden. Vi snakkes mer i morgen 🙂

 

42 kommentarer

Siste innlegg