FREMME I NEW YORK

Lokal tid i New York: 10.49

Hei!

Nå er det en liten stund siden sist jeg blogget, så var virkelig deilig å endelig oppdatere dere. Har hatt noen stressende siste dager med masse å fikse til NY, og i går var dagen hvor vi dro! Vi fløy med Norwegian, så vi var litt småstresset over at flyet skulle bli innstilt pga streiken, men heldigvis ble det ikke det. Dessuten så var ikke flyet forsinket heller, har jo både lest mye om og opplved at det bare er surr med Norwegian sine dreamlinere, så det gjorde meg superglad! Vi var fremme på hotellet midt på natten norsk tid, bestillte roomservice og leide taken 3. Jeg fikk vel med meg ca en halvtime av filmen før jeg lå og sov, var jo helt døøød etter reisen. Vi hadde egentlig tenkt til å dra ut med en gang vi kom frem, men vi innså at formen kanskje ikke var helt der, og at det var bedre å være uthvilt til i dag. Så i dag våknet alle av seg selv kl 7.00, og etter 3 timer med deilig morgenkos er vi klare for å sjekke ut byen! Her ligger vi 6 timer bak dere, så klokken er snart 11. Vi bor tydeligvis midt i 5th avenue, som skal være en veldig bra shopping gate, så vi gleder oss 🙂 Blir kjempegøy å endelig få sett New York, vi dro jo rett til hotellet og har ikke sett noe enda, så jeg er såå spent! 

Babesa mine ♥ Vi snakkes snart! Kameraet er med i vesken og jeg skal få tatt maaaasse bilder 😀

 

17 kommentarer

Siste innlegg