THE BUTCHERS DAUGHTER

Lokal tid i New York: 21.36

Noen bilder fra lunchen vår på The butchers daughter i dag! Dro dit etter tips fra dere, og må si det var absolutt var et sted for meg 🙂 Trodde jo først det var et skikkelig kjøttsted med tanke på navnet, men neida- denne cafeen var faktisk 100% vegetarisk. Stappfult med alt fra sunne salater, sandwicher, juicer og smoothier. Trengte virkelig noe sunt nå, i og med at det for det meste har gått i Dunkin Dougnuts og Maccern her borte, haha. Man føler seg jo så ekkel når man bare spiser dritt, så jeg tror magen min ble veldig glad for denne lunchen! Ble smashed avocado toast + en juice stappfull med masse bra grønnsaker. Ellers ble det shopping i dag + at vi gikk over Brooklyn Brigde, det var såå vakkert! Kjempeglad for at vi gjorde det. Kommer bilder av det senere, for nå har jeg dårlig tid. I kveld er det ut igjen, og nå har jeg 25 minutter på å fikse meg før jeg må løpe. Krysser fingerne for at det blir morsomt 😀

11 kommentarer
    1. du er sykt flink til å blogge nå, og ser utrolig bra ut 🙂 Jeg bare lurte på om du kunne lage en NY guide etter at du har vært der? Skal dit i påskeferien og vil veldig gjerne ha litt tips!! 🙂

    2. Hei! Jeg hadde satt såå stor pris på om du kunne skrevet litt om tur til NY, jeg skal dit i mai og men jeg vet jo ingenting om byen. Hva synes du var verdt å få med seg, og hva var kanskje ikke verdt det? Og hvordan kommer man inn på utesteder/får bord osv når man er under 21? Det er så mye jeg lurer på og jeg hadde blitt kjempeglad om du kunne skrevet litt om det 😀
      Forresten, flyr dere med norwegian sin nye dreamliner? Hvordan var det? 🙂

    3. Hei 🙂 jeg har bestilt loftsuite på Grims Grenka til å feire bursdagen min. Hun hotell-damen sa at hun må vite hvor mange jeg skal ha med meg. Hvor mange var dere da du feira? Hvor mange er det plass til der, tror du? Håper veldig at du gir meg et svar 🙂

    4. så kjekt! var noen dager i NY i Januar før jeg dro til Boston for å studere og spiste frokost der begge dagene, spiste avokadotoast og glutenfritt bananbrød til dessert, begge delene smakte helt fantastisk, og jeg skal absolutt innom der på vei hjem i mai også.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg