Brooklyn Bridge

Lokal tid i New York: 15.30

Jakke og skjerf fra Day Birger Mikkelsen // Bukse fra Topshop // Vekse fra Céline // Sko fra Chanel

Noen bilder fra mandagen, da vi dro til Brooklyn Bridge! Herregud så vakkert det var, er skikkelig glad for at vi dro. Anbefaler alle å gjøre det samme om dere skal til Nyc 🙂 I dag skal vi være mer turister, og planen er å besøke Top of the rock, minnesmerke fra 9/11 og se frihetsgudinnen på nært hold. Vi tenkte også å dra på musikal i kveld, og da lurte jeg på om noen av dere vet hvor man får kjøpt biletter billigst? På hotellet sa de at musikalene kostet mellom 1500-2500 kr og jeg synes det var sykt dyrt. Vi betaler jo selvfølgelig det vi må, men vil jo selvfølgelig slippe billigst unna, haha. Ellers går shoppingen skikkelig dårlig her, jeg har faktisk ikke kjøpt noe siden lørdag! Og da kjøpte jeg en topp, to bukser og et par sko. Så det er altså det eneste jeg har funnet i denne gigantiske byen full av shopping… Skjønner ikke om det er jeg som helt har mistet shoppinggløden eller om butikkene faktisk ikke har noe i min smak nå. Såå rart! Håper virkelig jeg klarer å få med meg litt mer hjem, haha. Vi snakkes senere babes!! ♥

 

23 kommentarer
    1. Så fint det er der! Jeg skal til ny om en uke, gleder meg viiillt!! Men hvordan er været og temperaturen der borte nå? Lurer spnn på hva jeg skal pakke med meg? Vinterklær? Vårklær? Ikke lett:( så trenger litt tips fra du som er der nå:)

    2. Var i Nyc nå i vinterferien. Jeg hadde akkuratt samme problem med shoppingen! Jeg tror det er noe med at dollaren er høy som gjør at det ikke blir like billig, men tror hovedgrunnen var at butikkene ikke hadde helt min stil. Snakket med fler som opplevde akkuratt det samme nå i vinterferien!

    3. Ved den trappen på times square og olive garden er står de å selger billetter til ca halv pris, tror de står der fra ettrrmiddagen og utover da de selger billettene billig fordi det er få igjen osv. Anbefaler å dra dit også anbefaler jeg lion king på det sterkeste – beste musikalen noen sinne!!

    4. Om dere går rundt og “bak” de røde trappene oppe på times square, så er det luker hvor de selger billige billetter. Jeg betalte vel rundt 60dollar for Rock of Ages 🙂 Utenfor er det også en tavle hvor du ser hvilke de selger til og når de går 🙂

    5. Burde dra på premium outlets i jersey!! Går buss dit bare å Google så ser du utvalget av butikker og alt 🙂

    6. De selger billige billetter ved den røde trappen på time sqaure på ettermiddagen i sånn 2-3 tiden tror jeg! Var hvertfall der vi kjøpte våre 🙂 anbefaler så syyykt å dra på phantom of The opera!! Det er det beste jeg har sett, var helt utrolig med både skuespillere og rekvesitter som kom opp fra scenen og overalt 😀

    7. Åå, så heldig du er! Jeg var i NY i vinterferien i fjor, virkelig en helt fantastisk by! Vi skulle egentlig se en musikal, men vi droppet det i og med at vi bare hadde 4 dager i byen. Men, jeg leste litt på nettet før vi dro, og flere steder stod det at de solgte billetter til flere av musikalene på times square, til en litt billigere penge. Så kanskje verdt å skjekke ut? Aner ikke hva prisene ligger på der, men jeg mener å huske at det er billetter til forestillingene som går den dagen, så det er ikke sånn alt for dyrt 🙂 Håper du har det fint, kos deg masse!

    8. hva med å prøve å finne noen vintage butikker?
      jeg vet ikke om noen, men tenker at NY må være et sted de må ha mange 🙂
      Du som er så glad i dyre vesker og slikt kunne funnet noe skatter der 🙂 (ikke ment slemt, jeg er lik selv)
      Selv elsker jeg alt som er vintage og gjenbruk! Man shopper også med en smule bedre samvittighet

    9. Vi så musikalen Chicago på Broadway når vi var i New York, og da kjøpte vi billetter på Times Square, det er en slags bu der (bua var rød da vi var der) som selger billetter til de forskjellige forestillingene. Vi betalte vel 70-80 dollar per billett om jeg ikke husker helt feil.

    10. Hei!
      Jeg var i New York for en uke siden, da så jeg Aladdin på Musical! Den var heelt fantastisk, vi kjøpte billettene våre dirkekte i luken der musikalen gikk, på Times Square and 42st tror jeg, på New Amsterdam Theatre, betalte 50$ per billett på balkong, var selvfølgelig litt høyt oppe men vi så hele scenen kjempegodt, så vi var veeldig fornøyde med setene og spesielt prisen, nå som dollaren er såå høy! Hehe
      Jeg anbefaler også å gå på times square, for der har de sånne times tilbud på alle slags musikaler, så kan du jo se om du finner noe billig:)
      Forresten! Hvis dere har tid, så må dere spise på Ellens Stardust Diner! Der er det folk som vil begynne på Broadway som jobber, så servitørene synger sanger mens de serverer, er utrolig kult! Og veldig god stemning:) Også er den kåret til den beste dineren i New York! det ligger forbi Times Square, men du kan jo bare søke det på Google Maps:)
      Ble en lang kommentar, men håper du fikk litt tips 🙂

    11. For å få billigere billetter (opptil 50%) kan man sjekke ut TKTS som ligger under den røde trappen i Times Square.

    12. Ville bare si at du har skrevet veske feil (a) Beklager, men jeg irriterer meg over alt, haha! Og forresten, elsker den vesken!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg