Latest snapshots

Noen bilder fra både snapchat og kamerarullen de siste dagene! Jeg er egentlig ikke en veldig ivrig snapper, men her i NY har jeg tatt litt av, haha. Mystorien min var på over 100 sekunder tidligere i dag… lol. Har aldri hatt et slikt type innlegg før, men tenkte det kanskje var morsomt å få sett litt av det som ikke kommer på bloggen 🙂 Si gjerne i fra om dere likte det! I dag er vår siste hele dag er i New York, så den må jo selvfølgelig nytes til det fulleste. Nå på dagen blir det vel shopping og litt annet, og til kvelden har vi booket bord på Buddakan og så er det Lion King på Broadway. Blir nok muligens også en siste tur ut på byen! Flyet vårt går heldigvis ikke før sent på fredag, så vi har så og si hele dagen da også. Kommer til å savne New York, men heldigvis er det mest sansynlig ikke så lenge til neste reise igjen.. Planen er Gran Canaria i påskeferien med kjæresten, så krysser fingerne for at det skjer! Er altfor lenge siden jeg har vært der nå, så jeg kjenner et stooort savn ♥ Vi snakkes etterpå, da kommer et innlegg om gårsdagen 🙂

 

21 kommentarer

Siste innlegg