BASSETID

Hei mine fine! Nå har jeg ikke blogget på 2 dager, og det gjør meg gaaal, haha. Jeg har hvertfall vært med min kjære Fanny døgnet rundt disse to dagene, og vi er hatt skikkelig bestevenn tid. Vi ser hverandre ikke så mye lenger, men heldigvis så er vi liksom like close uansett. Nå har vi begge gitt hverandre pinkyswear på at vi skal være mer sammen, for vi er altfor dårlige på det. Fanny er jo en av mine favorittpersoner i verden, så jeg håååper vi klarer å henge mer slik som i gamle dager ♥ Ellers fikk vi dratt oss på trening i går, som dere ser på bildene over! Jeg har ikke trent på flere uker og var ikke keen på å dra i det heletatt, men Fanny tvang meg med seg. Og vet dere hva? Jeg digget å trene, som alltid. Jeg er så rar, for trening frister virkelig aldri, men når jeg først er på senteret så koser jeg meg skikkelig. Da tenker jeg alltid “herregud, jeg elsker jo å trene, hvorfor gjør jeg ikke dette hver dag?!”. Lurer alltid meg selv til å tro det er så dritt, men så er det jo ikke det i det hele tatt. Skjerpings på meg! Nå krysser jeg hvertfall fingerne for at jeg kommer meg mer på Elixia- finnes jo ikke noe bedre i verden enn å være inne i en god treningsrutine 🙂 Ellers skal jeg snart på hytta med kjæresten og foreldrene mine, gleder meg masse! Han har aldri vært med før, så det var på tide. Regner med at vi får en deeeilig og avslappende helg! Ikke et sted i verden jeg slapper mer av enn der. Vi snakkes i sverige ♥

16 kommentarer

Siste innlegg