YES PLEASE

// Adlinks

1 HER // 2 HER // 3 HER

HER // 5 HER // 6 overdel HER og skjørt HER

 

HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER (Disse tre er altfor elsk♥♥♥)

 

16 HER // 17 HER // 18 HER

19 HER // 20 HER // 21 HER // 22 HER

 

ÅÅÅH.. Herregud så mye fint Nelly har nå! Sykt glad jeg tittet innom i dag, så jeg kan sikre meg de fineste skattene før de blir utsolgt. Men problemet er at jeg finner litt for mye jeg liker, noe som gjorde at handlekurven endte opp på 16.000 kr… Haha! Skal naturligvis ikke shoppe for så mye, så nå må det renses ut 🙂 Desverre er den jobben lettere sagt enn gjort, for jeg vil helst ha ALT. Noe dere likte? ♥

 

7 kommentarer
    1. nelly-innlegg er søppel. hvor mange innlegg lager du ikke hvor du bare kaster inn noen bilder av klær og skriver at du har lyst på de? det er latskap og en enkel vei for å tjene penger. BORING

    2. uenig med line! elsker nelly-innleggene dine. får mye tips og inspirasjon ! plis ikke slutt med dem 🙂

    3. Så utrolig mye fint!! Tror det er farlig for meg om jeg klikker meg inn på nelly nå, hehe 🙂 Jeg selv pleier å legge alt jeg vil ha i handlekurven for å så rense det ut, men det er innmari vanskelig når man har lyst på alt, så forstår den, hehe! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg