SUPER-ANDREA

Hei mine fine!

Herregud, i dag har virkelig vært super-Andrea dagen.. Haha. Jeg stod opp 2 og en halv time før jeg måtte dra til skolen, altså hadde jeg verdens deiligste morgen med goood tid. Hoppet i dusjen, lagde meg god frokost med smoothie og så på litt serier ♥ Jeg er den typen som egentlig sover så lenge som mulig, og ofte har 20 min på meg fra jeg står opp til jeg må være ute av døren. Derfor er jeg superstolt av meg selv!! Tenk om jeg hadde klart å legge meg tidlig og stå opp tidlig hver dag a, det hadde vært saker. Desverre er jeg tidenes b-menneske, men hadde vært helt fantastisk deilig å få endret vanene mine! Ellers var jeg ikke bare super-Andrea i dag tidlig, det holdt ut dagen. Jeg var først 3 timer på skolen og så var det rett på Sats. Der hadde jeg på maks oppoverbakke på 3dmøllen + 6 i hastighet, og gikk i hele 50 min 😀 Det var takket være Catfish som gikk på tven, ellers hadde jeg nok aldri i verden holdt ut. Å gå fort i oppoverbakker er helt fantastisk trening, også er det mye lettere å følge med på tven enn når du løper. Over 500 kcal ble brent bort og 5 km var gått, herlig!! Så dro jeg hjem, og nå ligger jeg helt utslitt i sengen, haha. Skulle ønske at jeg kunne vært super-Andrea hver dag, men tviler på at det noen sinne kommer til å skje 🙁 

En glaaad Andrea som er superstolt av å ha stått opp så tidlig før skolen, HAHA. Tusen takk for alle tips på forrige innlegg, forresten! Det hjalp meg masse og nå har jeg flere gode ideer til innlegg denne uken. Dere er best ♥ Nå skal jeg slappe av med god samvittighet og glede meg til ny episode av Paradise Hotel som kommer etterpå (lol). Sneeiks 🙂

 

9 kommentarer

Siste innlegg