Ripped jeans

Genser HER // Bukse HER // Sko fra Nike (adlink)

Hei fininger! Som dere sikkert skjønte på bildene over, så er jeg altså hjemme i Oslo igjen. Ville gjerne få slappet litt av hjemme også før skolen starter og den travle hverdagen kommer tilbake 🙂 Var ikke de nye buksene mine superkule, forresten? Jeg digger de! Nå er jeg med kjæresten og mest sansynlig skal hele helgen tilbringes med han. Tror faktisk ikke jeg har en eneste venn som ikke er på hyttetur nå, haha! I dag har jeg tatt en liten juicekur på meg selv og har kun drukket juice. Vi så nemlig på en juicingdokumentar i går og jeg blir så sinnsykt inspirert! Juicing er virkelig helt fantastisk sunt og noe alle burde få opp øynene for. Tenkte å lage et eget innlegg om det snart og blant annet tipse om forskjellige dokumentarer. Nå står film på planen og da skal vi se den nye filmen Will Smith spiller i, nemlig Focus. Den ser sykt bra ut på traileren, så jeg gleder meg!! Kanskje noen av dere som har sett den? Vi snakkes snart, håper dere har en deilig påske ♥

 

27 kommentarer

Siste innlegg