OLIVIA

Noen bilder fra min koselige Olivia-date i kveld med Emilie og Fanny ♥ Nå ligger jeg i sengen med Madicken og blogger sammen, haha. Jeg skal også få unnagjort et innlegg til før jeg tar kvelden, som kommer i morgen. Det er mine siste nelly-innkjøp! Dere aner ikke hvor lang tid det tar tilsammen med sånne innlegg, haha. Tar kanskje 20-30 bilder med hvert plagg på, og så må jeg lete gjennom alle for å finne ut hvilke bilder jeg skal bruke, så redigere alle, så laste opp bildene og skrive innlegget, og til slutt fikse alle linkene til plagget. Tilsammen tar det kanskje 5-6 timer, haha. Men herregud, jeg klager ikke, for jeg har jo verdens beste jobb! Men siden så mange tror at et blogginnlegg tar 5 minutter, så er det fint å informere om at det faktisk ligger mye jobb bak mange innlegg 🙂 Jaja, vi snakkes mer i morgen dere. Sov godt!

6 kommentarer

Siste innlegg