– Litt nytt –

// Innlegget inneholder annonselenker

 

Den søøteste lace-bhen noensinne! Elsker slike bher, så komfertable og perfekte når man skal slappe av / reise osv. Dere finner min HER

Kuuuleste bhen! Har så lenge ønsket meg en slik med sånne stropper over puppene, haha ♥ Dere finner den HER.

Min nye bestevenn ♥ Jeg er en person som alltid drar ut med clutch og ikke veske + at det er det eneste jeg bruker på ferier. Denne er så fantastisk fin! Dere finner den HER.

 

Superkul strandkjole i leoprint! Dere finner den HER.

 

Nydeligste lyserosa ponchoen, looove it! Link HER.

 

Superfin og litt spesiel frynsetopp ♥ Link HER.

 

Fresh treningsjakke fra Svea! Gleder meg masse til å bruke denne 🙂 Link HER.

 

Verdens fiiineste sett som jeg elsker litt for høyt ♥ Desverre finnes det kun igjen i large og x-large, men går ann å fikse sånn at man får en mail når størrelsen du ønsker kommer inn på lager 🙂 Dere finner det HER

 

Denne kjolen er bare amazing ♥ Akkurat samme som det todelte settet over, bare i kjole og med åpen rygg. Dere finner den HER.

 

Åh, jeg ELSKER denne kjolen! Så fresh og fin. Blir helt perfekt til sommeren ♥ Dere finner den HER.

Hva synes dere om klærne? Jeg har forresten alt i størrelse small, om noen skulle lure 🙂

44 kommentarer

Siste innlegg