Spreke jenter

Jakke fra Karen Millen // Cardigan fra Acne // Genser og tights fra h&m // Både de rosa og hvite skoene er fra Nike

I dag begynte jeg og Henri på skolen 9.15, og etter tre timer på skolebenken dro vi rett på Elixia! Var såå deilig å være hjemme før to, og allerede ha vært på skolen OG trent 🙂 Vanligvis sover jeg jo til klokken to, haha. Er godt inne i treningsrutinene igjen og planen er å trene 3-4 ganger i uken frem til sommeren. Skal til og med ha PT igjen fra og med neste uke! Har heller ikke spist noe usunt siden påske, og tenker å fortsette med det så lenge jeg klarer. Hva sier dere til en måneds utfordring, hvor vi ikke spiser noe som helst av  chips/sjokolade/godteri/usunne bakevarer osv? Har skikkelig lyst til å teste det ut selv, så om noen er med så må dere si i fra! Tenker jeg kan legge ut forskjellige tips til sunne godbiter vi kan kose oss med i helgene. Er masse jeg har lyst til å teste ut selv, som feks grønnkål chips, så det hadde vært kjempegøy å dele med dere også 😀 Nå er det nattinatt, og etter skolen i morgen er det nok en gang LANG HELG ♥ Skal tydeligvis bli oppmot 20 grader i helgen også, høres jo helt nyydelig ut. Om det faktisk skjer så blir jeg overlykkelig, haha. Sov godt snuppiser!

29 kommentarer
    1. Jeg og min far startet 30 dager uten godis/snacks/bakevarer på mandag for å se hvordan vi klarer oss, så hadde vært veldig gøy om du å gjorde det og om du kom med sunne alternativ:)

    2. Jeg har vært uten siden søndag, skulle i utgangspunktet bare prøve det i 1 uke, men blir gjerne med en måned 😀 Fin utfordring!

    3. Har kjempelyst til at du skal blogge mer om trening og kosthold igjen, synes det er veldig inspirerende og motiverende 🙂

    4. Det hadde vært veldig inspirerende og hjelpsomt om du kunne ha lagt ut treningsprogrammet du bruker! :):) med antall rep og mengde belastning:) det hadde vært supert!

    5. I’m in!!
      Hadde vært sykt kult om du hadde lagt ut slike tips, hjelper veldig for meg også haha for da får jeg ideer selv til godbiter og vet at flere har det samme opplegget som meg 😀

    6. Jeg har klart meg i hele 2014 uten godteri,sjokolade, bakevarer og slike ting, og det var ikke så vanskelig 🙂 Men dette året, og videre skal jeg bare kun kose meg med de slike tingene en gang i uken, ikke mer 🙂 Men lykke til med utfordringen! 😀

    7. Vet dette er ett litt random spørsmål og du har sikkert svart på det før, men hvor har du kjøpt sengegavlen din? Den er super fin! 🙂

    8. Du har vært skikkelig flink å blogge i det siste!! Jeg gleder meg til sunne og gode godte-alternativer!

    9. Så flinke dere er til å trene og gjøre skole! Jeg gikk på Bjørknes i fjor, men strøk dessverre på 2/5 eksamener og resten var heller ikke til å skryte av. Her var det kun egeninnsatsen det sto på, for ellers var det en utrolig bra skole med dyktige lærere. Trente gjorde jeg heller ikke, og har gått opp 17 kg siden 2013. Ser ikke ut i måneskinn lenger. Men du er til stor inspirasjon, Andrea!:-)

    10. Spiser ikke noen godteri i det hele tatt siden Januar. Det går så bra. (Y) 🙂 Men føler at jeg har en stor behov for glukose siste tid. 😀

    11. Har du tips til noen treningstightser som ikke er nooooe gjennomsiktige? Sånne man kan ta knebøy og markløft i, uten å stresse over at man flasher alt som er… Haha.

    12. Du er litt overdrevet opptatt av utseende! Ler meg i hjel – trening trening trening – åhhhhh jeg har ikke spist noe usunt for jeg MÅ ha sommerkroppen 2015. Bla bla blææææ

    13. jaaa gjør det! har selv godterstopp så det hadde vært fint å fått noen tips til hva jeg kan lage i helgene!blir så fort fristet og da er det godt å ha noe å lage som er litt godt! 🙂

    14. Gøy med slike utfordringer! Får virklig utfordret kroppen. Men jeg lurte om du kunne legge ut et treningsprogram som går på hele kroppen. Kankje en treningsfilm? Hadde vert så gøy:)

    15. Jeg er veldig for godterifri måned!
      Du ser så pen ut, og jeg ser at du får mer og mer definerte muskler faktisk 🙂
      Kjempefint hvis du legger ut sunn snacks, det hadde vært supert!

    16. Hei! Hvilken Elixia er dette? Den så veldig fresh ut med så stor plass! Kan trene på alle sentre i hele norden, så elsker å teste ut de forskjellige stedene 🙂

    17. warning: grønnkålchips er dritekkelt! Jeg har prøvd å lage på utallige måter, jeg har kjøpt både i usa og andre land, og ingenting har i det minste falt i smak. Dessuten stinker det i hele huset når du prøver å lage det hjemme. Just saying 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg