– This is life –

To bilder fra i dag, hvor vi solte oss på terrasen til Henriette etter skolen! Herregud så deilig det var. Vi lå inne i den søte “boblen” på bildene over og spilte boms & president i sikkert 3 timer, haha. Desverre skal visst dette nydelige været veldig snart ta slutt, men da har vi hvertfall fått en liten forsmak på hva vi har i vente! Ellers er det siste skoledag på Bjørknes i morgen.. Så fremover blir det lesing til eksamen på egenhånd. Jeg gruer meg litt, har vært så deilig å ha rutiner i hverdagen igjen og jeg håper jeg klarer å fokusere på skolen selvom jeg ikke har forelesninger. Nå er det bare 4 uker til første eksamen og jeg vet tiden kommer til å gå sååå fort :O Menmen, jeg skal nok få det til! Forresten så er det superkoselig at så mange av dere har lagt meg til på snapchat. Om det var noen som ikke fikk det med seg, så heter jeg andriss der. Pleier ikke å snappe så mye som jeg gjorde i dag hver dag altså! Skal la dere få litt fred, haha 😉 Jaja- nå er det paradisemaraton før jeg tar kvelden, vi snakkes mer i morgen ♥

43 kommentarer
    1. så fin REDIGERING. Sykt irriterende, du ser ut som en veldig bra tegnet animasjons figur mer enn et menneske. GI faen i det. vær naturlig. nei vent. du er jo ikke det med de silikonposene inni der. hater denne bloggen

    2. Ida: Haha, håper du fikk en bedre kveld av å poste den kommentaren 🙂 PS: siden du hater bloggen, bare så du vet det så er det ingen som tvinger deg til å stikke innom!

    3. Hei! Har du merket godt at det å ha gjort det dårlig på vgs i 3. Klasse har påvirket deg veldig? Når du selv hadde så lite motivasjon da du faktisk gikk på skolen, hvordan er det å ta opp igjen nå da? Jeg sliter nemlig veldig med å stå i 3. Klasse matte, har en del fravær og er dritredd jeg aldri kommer til å gidde å gjøre noe med det siden motivasjonen min ligger godt gjemt. Du er veldig flink som tar tak i det! All cred til deg!!!:)))

    4. Kaja: du må bare holde ut! Er ikke lenge til du er ferdig? Er kjedelig viss matten forhindrer deg i videre utdanning. Så få tak i det du sliter med, snakk med rådgiver, og snakk med mattelæreren at du sliter.

    5. Okei så du tror ikke du skaper kroppspress selv? Husker bare at du skrev dette innleggethttp://andreabadendyck.blogg.no/1370467986_er_jeg_bra_nok.html og jeg trodde du endelig hadde begynt å tenke i riktig retning, men tydligvis ikke. Det er sånne som deg som er med på å skape kroppspress

    6. Du blogger bra for tiden! Nesten alltid et nytt innlegg når jeg går inn på bloggen din, det liker vi vettu! Keep up the good work 🙂 du ser forresten smashing ut også!

    7. Hei søte Andrea! Håper ikke dette er for påtrengende, men lurte på om (hvis du ikke har gjort det allerede) du kanskje kunne skrevet et innlegg om det å ta silikon? Vurderer det veldig sterkt selv, og synes resultatet ditt er så utrolig naturlig og fint! Tenker mest på hvor vondt det var, hvor lenge du måtte være hjemme og unngå trening osv. Vet at det er greit å google det, men hadde vært mer personlig og betryggende å høre det fra noen man vet hvem er og “kjenner”!
      Ha en stråålende dag! 🙂

    8. Sara:
      Du må huske at smertene er individuelle så det er ikke noe poeng at hun skriver om sin “versjon” sånn egentlig. Fins nok historier på nett. Noen får kjeeempe vondt etter operasjon,gjerne 2 uker. Jeg derimot hadde ikke sååå vondt og hadde fint kunne gått gjennom operasjon igjen. Men hvis du virkelig vil ha silikon så skal ikke smertene ha noe å si vel? For da er det jo verdt det. Du kan trene (Jogge Etc) ca 3 mnd etter operasjon og vent 6 mnd med å trene brystmysklene. Men dette varierer. Du får masse informasjon av kirurgen.:)) lykke til hvis du velger operasjon, du kommer ikke til å angre!

    9. Fantastisk kropp, farge, hår, hud, tenner osv! Hvordan får du det til? Ser jo alltid fresh og fin ut!
      Også må jeg spørre: hvordan får du så hvite tenner?
      Og: jeg sliter selv med uren hud, hvordan klarer du å holde din plettfri hele tiden?
      Hilsen en som elsker bloggen! :o)

    10. Flott du e! Må være kjedelig å få tåpelig kommentarer fra folk som er misunnelige:-/ Men håpe denne kommentaren veie opp for de dummeste kommentarene som kommer inn. Jeg har fulgt bloggen din noen år nå og vil bare du skal vite at jeg synes du er ei dame med bein inesa! Du virker som en god og snill jente! Ikke bare flott utenpå! Det er rart at man føler at man nesten kjenner deg bare av å lese det du skriver, derfor vil jeg også at du skal vite at du og bloggen din er topp! PS: bare gøy med masse på snapstories:-D

    11. Du har blitt så flink til å blogge fine fine, Andrea! Masse lykke til med eksamener, krysser fingrene for deg :D:D

    12. Du ser helt fantastisk ut 🙂 Går du på noen kosttilskudd, eller er det “bare” hard trening og et sunt kosthold som er hemmeligheten din? Du stråler!

    13. Hei! Vi er 2 jenter som skriver en bachelor oppgave om blogging, og trenger sårt 250 svar på vår spørreundersøkelse. Om du, hadde hatt mulighet til å poste den her på bloggen for oss ville det vært utrolig snilt!! 🙂 eller eventuelt om noen ser den her i kommentarfeltet og har lyst til å ta den 🙂 TUSEN takk! https://bino.qualtrics.com/SE/?SID=SV_2tok8fuq0gpLtw9

    14. Dette har ikke noe med innlegget å gjøre, men jeg har problemer med å følge det på Instagram. Har hatt det i kanskje et år nå, går ikke an å følge deg. Har googlet litt på årsaken til problemet, og ut i fra det jeg har lest så virker det som om du har blokkert meg :S Aner ikke hvorfor…

    15. Den redigeringen, overdrevne poseringen og fokuset på pupper har blitt litt mye i det siste.. Da begynner man å bevege seg vekk fra å være classy og begynne å være litt mer thrashy.

    16. Vet du hva.. Dette blir for mye. Du er like mye redigert som undertøysmodeller i Victoria’s Secret. Dette er ikke fint. Du er med på å skape kroppspresset du for to år siden blogget i mot. Hele bildet er jo fake. Håper du utvikler deg i en annen retning den neste tida, da du har en utrolig stor innvirkning på jenter på din alder/yngre som ser opp til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg