Gårdagens festligheter

Nussnuss :*

Naaam!

Babes ♥

Noen bilder fra Lawo terrase i går! Vi satt ute et par timer hvor vi koste oss med tapas og god drikke, og senere dro vi videre til Lawo inne. Der ble vi til stengetid og jeg hadde virkelig en supermorsom fredag ♥ Toppen min er forresten ny, fra Brandy Melville! Synes den er superkul og ikke minst en nydelig farge. Shoppet nemlig litt etter skolen på torsdag, kanskje dere vil at jeg skal legge ut innkjøpene mine i morgen? I kveld tar jeg det rolig med Orphan Black på skjermen og Ben & Jerry is, deeeilig lørdag 🙂 Er såpass gammel at jeg ikke orker partyparty 2 dager på rad, haha 😉 Neida, men har litt bloggarbeid å ta igjen så det passet fint med en rolig kveld! Håper dere koser dere i kveld, så snakkes vi mer i morgen ♥

22 kommentarer

Siste innlegg