Blogg date

Heihei dere!

Dagen i dag startet med et bloggmøte kl 2 på Aker brygge, og etter det møtte jeg Sophie før lunch og shopping. Det var SÅ koselig å se henne igjen, vi har faktisk ikke vært sammen siden vi var i sør-afrika! Hadde helt glemt hvor sykt godt vi kommer overens. Hun er virkelig utrolig skjønn og vi har veldig mye til felles, så jeg håper vi kan bli flinkere til å møtes oftere 🙂 Vi spiste først på Vapiano, så dro vi til foto video for å kjøpe diverse kamerautstyr, og var blant annet innom Mac for å fornyet sminken litt. Jeg er SÅ fornøyd med det nye jeg har kjøpt til kameraet mitt, jeg skal love dere at bloggmotivasjonen er på topp nå! Har både kjøpt nytt 50mm objektiv, 10-20mm vidvinkel objektiv og en ekstern blitz. Vidvinkel objektivet er SÅÅ kult, jeg er helt frelst, haha. Bruker jo alltid 50mm på bilder, så det skal bli superdigg med mer bildevariasjon på bloggen ♥ Her har dere bilder fra i dag:

Vapiano date ♥

Duckface <33333

Kjøpte alle disse 3 leppestiftene + 2 av liplinerne, de er såå fine! 🙂

Elsker dette bildet, såå kos! Se hvor kule bilder det blir med det nye vidvinkel objektivet mitt 😀 Gleder meg til å ta masse bilder med det fremover. Hva synes dere?

30 kommentarer

Siste innlegg