Ser dere noe annerledes?

I dag var det tidlig opp for å dra på vippetime hos Lashes by Kasja kl 9.30. Hadde påfyll i 1 t og 30 min, og fikk de perfekte dådyr øynene som alltid ♥ Weronica er sååå flink! Etter det kjøpte jeg meg en juice på Fresko som frokost og tok solarium. Nå er jeg hjemme og klar for å lese Historie i noen timer 🙂 Dagene går altfor fort og nå føler jeg eksamen er rett rundt hjørnet.. Superduperstresset. Har kun en ting på planen resten av uken, må rett og slett holde meg asosial slik at jeg får lest. Senere i kveld tenkte jeg å vise dere mine siste butikk-innkjøp! Har fått shoppet masse fint den siste tiden, så jeg gleder meg til å vise dere. Ellers til slutt: Ser dere noe som er annerledes på meg i dag? Dere er så utrolig observante, så nå er jeg spent på om dere ser det 😀 

117 kommentarer
    1. vanskelig å si siden vi ikke har sett deg “nærme” på lenge, men tipper du enten har gjort noe med brynene dine, eller tatt litt mer restylane i leppa? 🙂 du er ihvertfall utrolig pen uansett hva!

    2. Hallo!
      kanskje litt rart at eg komme til deg med dette spørsmålet, men siden du har blogget om haircare så vet du kanskje mer en meg. Eg finne ikkje siden der eg avslutte abbonomentet, og får litt panikk, fordi eg har gått i sånne feller før.. at du bestille noe, åsså går det ikkje ann å avbestille. Vil ikkje ende opp med å betale mer enn det eg ska 🙂
      Har du en side du kan sende link til, der eg kan avslutte?
      Tusen takk!

    3. Jeg tænkte umiddelbart, at dine bryn ser fyldigere ud. Men kunne også være noget andet, i hvert fald er du super lækker som altid. 🙂

    4. Hver gang du skriver “snakkes senere i dag” så ender det alltid med at vi ikke hører noe mer fra deg den dagen?? Slutt med det plis

    5. Hei!
      BLACCSHOP.COM er en ny og trendy nettbutikk med stort utvalg av klær, tilbehør og interør. Dette er en nettbutikk for alle! Følg oss også på instagram; @BLACCSHOP for konkurranser, nyheter og annet morro!
      Ha en fantastisk dag,
      TEAM BLACCSHOP

    6. kan du lage sminkevideo til 17.mai?:) 17.mai sminke altså! mange som ikke vet hvordan de skal sminke seg til bunad

    7. Veldig fine vipper!!
      også lurte jeg på om du hadde lyst til å laget et innlegg hvor du kan tipse om hvilken resturanter, klesbutikker osv som er verdt å få med seg ved en langhelg til Oslo? tenker siden det er mange (inkludert meg selv) som er fra mindre byer og er alltid kjekt med gode tips spesielt nå frem mot sommeren når man kanskje tar seg en tur eller er i Oslo en dag før man reiser videre 😀

    8. Det at du fortsatt er på topp 10. i forhold til hvor dårlig du blogger er helt sykt… Du sier at du virkelig liker å blogge, men har på en følelse at du kun fortsatt blogger fordi du tjener mye ved å ikke gjøre så mye. Tenk gjennom om du virkelig liker å blogge, fordi jeg elsker bloggen din! Men skulle gjerne sett at du blogget mer og ikke poster 1 innlegg på en uke 🙂

    9. Veldig lite imponert over bloggingen din de siste dagene… Eller, mangelen på det. Er ikke dette her liksom jobben din?

    10. Folk som uttaler seg om at hun blogger lite burde kanskje tenke over at det er en grunn til det. Andrea sier hun er glad i fansen sin og at hun elsker blogging, om dette har forandret seg eller om det er en annen god grunn til at hun ikke blogger får vi nok vite det når hun selv er klar til å fortelle eller føler seg inspirert til å blogge igjen. Som alle andre mennesker har Andrea også kanskje blitt litt sliten av jobben sin og trenger seg en uke ferie; slik alle andre arbeidere som betaler skatt får! 🙂 Jobb er jobb, uansett hvordan den er så er den slitsom; derfor alt faller under felleskategorien “jobb” med rettighet til å ha “ferie”.

    11. Jeg kan godt skjønne hvis det har skjedd noe, men sånn som med andre jobber burde man gi beskjed hvis man ikke kan jobbe eller lignende… Hun har vel sagt det til sjefene og sponsorene sine, men greit å komme med en lite heads up for oss lesere også 🙂 Ser jo at hun er aktiv og holder på med sitt på Snapchat. Tar jo typ 5 min å skrive et kort innlegg fra mobilen hvertfall! Synes det er ganske useriøst

    12. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å gå innpå bloggen din engang, så elendig som du blogger for tiden..

    13. Hei! Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette, så gjør det bare i dette innlegget.
      Jeg ser at du går på bjørknes og tar opp fag, så jeg vil bare tipse deg om en side på facebook som heter Hva fikk du om? Si det, si det, si det.
      Der legges det ut hva slags eksamensoppgaver folk har fått dette semesteret og fra andre semestre, og hvilke tilleggsspørsmål de fikk. Det er også mulig å stille spørsmål om det er noe du lurer på, det blir ofte svart på utfyllende 🙂
      Lykke til på eksamen!

    14. at du har slutta å blogge? jepp. nei vent, det er jo ikke anderledes.. utrolig urettferdig at du fortsatt ligger på topplista, det er sååå ufortjent. andre må faktisk jobbe for det

    15. Hun har hatt eksamen og blitt dumpa av kjæresten ..så hun trenger sikkert litt tid for seg selv! Er jobikke gøy pmed kjærlighet sorg, sørlig når man blir dumpet for en ny!!

    16. ..Ja, at du suger til å poste innlegg! Forferdelig kjedelig.. Du har ofte perioder hvor du ikke blogger i det hele tatt, haha! Skuffer nok ganske mange når man går inn dag etter dag uten en eneste oppdatering.

    17. Liker bloggen din men den kan bli rimelig kjedelig til tider må jeg si 🙂
      Du suger til å oppdatere oss lesere rett og slett

    18. Frekke mennesker som sitter bak tastaturet her.. Fyfaen, jeg kjenner jeg blir irritert. Skaff dere et liv og vær glad, istedenfor å vise så tydelig hvor ulykkelige og smålige dere er i kommentarfeltet på en blogg. Dere burde skamme dere!

    19. Hei Andrea! Jeg syns at du er en rollemodell og du er utrolig pen! Jeg har slitet en del med selvtilliten fordi jeg er ufornøyd med kroppen min.. Jeg har trent i 1-2 timer annenhver dag i snart 2 måneder, drikker vann til hvert måltid og spiser riktig! Men fremdeles har jeg bare gått ned 3 kilo og jeg ser egentlig ingen forskjell! Hva skal jeg gjøre, du klarte det utrolig bra, så jeg lurte på om du hadde noen tips til meg? Please er i nød 🙁 <3

    20. Håper virkelig du begynner å blogge igjen snart Andrea! <3
      OM du trenger tips til hva du skal blogge om, så kunne du blogget om hvordan det går med invisalign? sett på de nylige bildene, og fyy f du har fått et skikkelig fint smil altså! Missunnelig! har litt overbitt, og tenker om det kan være noe for meg også. 🙂

    21. Noe sier meg at det er en og samme person som har sittet med flere forskjellige navn og kommentert stygge ting oppover her… Teit, er ikke rart hun ikke vil blogge når hun får sånne tilbakemeldinger… Jeg digger ihvertfall bloggen din, Andrea!<3

    22. Når du begynner å blogge igjen, kunne du kanskje ha sånn latest snaps innlegg? For jeg synes de er sååå fine og morsomme

    23. Jeg følger deg på snapchat, og ser at du ofte leser til prøver, og slik. Det respekterer jeg hundre prosent, og skjønner godt om du trenger en pause fra bloggen, slik at du kan samle energi, og senke skuldrene litt når det kommer til bloggen. Masse lykke til på examen, og håper du hadde en strålende 17.mai<3

    24. Lol, det er litt gøy at med en gang du får bittelitt mer å gjøre, klarer du ikke å blogge en gang. Sier litt om hvor mye du bare har deg selv å tenke på hele tiden og aldri noe vettugt å gjøre.

    25. Med haircare, er det mulig at en får hårvekst i fjeset, brystet og ryggen?
      har kjøpt disse tablettene, og er ganske redd for at dette skal skje!

    26. Grunnen til at Andrea ikke blogger om dagen er at det er eksamen! Venninnen min går også på bjørknes, de har snart eksamen og hun har ikke tatt øynene fra boka på en mnd… Slik er det når man tar opp fag, mye man må lære seg selv. Er ikke så lett å finne noe gøy å blogge om når en sitter med nesen i skolesakene hele tiden! Utdanningen først! Og masse lykke til Andrea:)

    27. Hvis det er eksamen kunne hun jo skrevet et innlegg om det hun hadde eksamen og ikke kom til å blogge på 2 uker…

    28. Jeg håper det går bra på eksamen! Masse lykke til Andrea! Jeg må si du har vært flink til å holde deg til lesing (hvis det er det du har gjort i stede for blogging) Jeg må si meg enig i at du kanskje kunne skrevet ett innlegg om at du ble borte, så vi kanskje hadde sluppet å bli så redde for at du var ferdig med blogging eller hva det nå enn er. Merker virkelig nå hvor mye jeg savner bloggingen din! Så håper du kommer snart tilbake etter en vellykket eksamen! Dette klarer du nok med glans! Gleder meg til å høre fra deg igjen! ;-*

    29. Greit du leser til eksamen, forståelig det.
      Men kanskje si ifra at du tar en “liten blogg pause” også slipper folk å klikke inn på bloggen hele tiden.

    30. Vet at dette ikke handler om dette innlegget, men du hadde så utrolig fin farge på leppene dine på daten til deg og Sophie Elise. Kan du legge ut hvilken farge du brukte?

    31. Står ingen steder at de har slått opp, så hvorfor kommentere det? Lurte på om kjæresten din var bifil?

    32. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske OK, mens bare en liten brøkdel legger igjen kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du ikke får så mange kommentarer som du fortjener egentlig. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin onsdag, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.
      Ellers vil jeg tipse deg om (dette er altså ikke reklame, men jeg vil tipse deg om det fordi jeg synes du fortjener det) det annet siste innlegget mitt der gir jeg bort en helt gratis kjole som jeg kjøpte på nelly! Gi beskjed i innlegget mitt hvis du vil ha den 🙂

    33. kan ikke alle bare slutte å besøke denne bloggen? Gå heller på styleconnection, krisssy, annais osv. De fortjener det faktisk, men likevel er denne bloggen høyere opp på lista! For let’s face it, hun kommer sikkert ikke til å blogge på 2 nye uker igjen.. likevel tjener hu helt sykt mye på å gjøre ingenting. urettferdig. gi de andre bloggerne en sjanse nå!

    34. Hei!
      BLACCSHOP.COM er en ny og trendy nettbutikk med stort utvalg av klær, tilbehør og interør. Dette er en nettbutikk for alle! Følg oss også på instagram; @BLACCSHOP for konkurranser, nyheter og annet morro!
      Ha en fantastisk dag,
      TEAM BLACCSHOP

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg