SOMMERFERIE!!

Hei snuppiser!

I dag har vært min første dag med sommerferie og det er så deilig å være ferdig med fem eksamner 🙂 Jeg har jobbet utrolig hardt og er veldig stolt over egen innsats, så nå synes jeg at jeg fortjener en fin sommerferie før skolestart til høsten igjen! Sommerværet må jeg si hittils har vært ganske skuffende, men dagen i dag har i hvert fall vært veldig deilig. Kjenner jeg meg selv rett er det nok ikke lenge før jeg sitter på et fly til et varmere sted, for nå har jeg jo faktisk mulighet til å få reist endel siden skolen er ferdig og ingenting holder meg tilbake. Planene for sommerferien er ikke helt klare, men jeg har allerede to ferier i boks. Krysser fingerne for at sommeren 2015 blir BRA ♥

I dag og i går har jeg vært med verdens beste Fanny, som har begynt å blogge igjen! Hvis dere har lyst til å sjekke ut bloggen hennes, så kan dere gjøre det HER. Vi var en stund i byen i stad for å shoppe og kose oss litt, og nå ligger vi i sofaen til Fanny med filmkos og taco. Fredagskvelden sin det! Her er litt bilder fra i dag:

Hangover Heaven er verdens beste juice! Dere mååå teste den ut om dere skal til Joe & The juice en dag ♥

BAE :*

Dagens antrekk: 

Topp fra Zara // Bukse HER // Sko fra Nike

Craazy pants! Haha, de er jo litt spesielle men jeg synes faktisk at de er dødskule. Også er de helt seriøst verdens mest behagelige å ha på seg 🙂 Håper dere koser dere masse i kveld, så snakkes vi mer i morgen ♥

28 kommentarer

Siste innlegg