En følelse av sommer

Cardigan fra Brandy Melville // Topp fra Bikbok // Bukse fra Zara // Solbriller fra Cèline

Åh, endelig fikk jeg følt litt på sommeren! I dag har været vært helt nydelig i Oslo og jeg fikk ligget et par timer på terrasen i bikini. Såå deilig! Er jo kjempekjipt å ha sommerferie når sommeren aldri kommer, har jo vært skikkelig kaldt lenge nå. Jeg håper virkelig at sommeren kommer for fullt snart, det hadde vært kjempedigg 🙂 Ellers har jeg endelig funnet Cèline solbrillene mine, etter å ha trodd jeg har mistet dem i et halvt år nå. Gjett hvor jeg fant dem a? På gulvet på rommet mitt, inne i et Rayban brillecover. Går det ann?! Jeg ble hvertfall sykt glad, for det er ingen solbriller jeg elsker mer enn disse ♥ Nå har jeg en masse bloggarbeid som må gjøres, så det blir vel det kvelden min går ut på. Håper dere nyter resten av denne fine mandagen!

23 kommentarer

Siste innlegg