Første dag i Marbz

Bikini HER (adlink)

Holaa fra Spania! Vi kom vel frem til hotellet i 2-tiden i natt, og i dag tidlig tok vi naturligvis turen til stranden. Det ble beachcluben på Plaza beach, hvor jeg har vært mange ganger tidligere. Anbefaler å dra dit på det sterkeste, selvom det svir litt i lommeboken 🙂 Vi var ikke så heldige med været og vurderte å dra hjem nesten med en gang etter vi kom, men heldigvis holdt vi oss tolmodige og det lønte seg. Var faktisk skikkelig kaldt, ikke noe sol og helt syyk vind! Vi lå og frøs under håndklene våre, haha. Men solen kom fram rundt 14.00, så da koste vi oss der til 18-tiden. Nå skal vi hoppe i dusjen, fikse oss og så er det ut for å teste ut utelivet her. Morroo ♥ Vi snakkes senere! 

21 kommentarer
    1. Kos deg masse! Så deilig ut:) leser du noe på ferien foressten, som du vil anbefale? Skal reise snart selv å vil gjerne ha litt lesestoff til stranden 🙂

    2. Hege: Tusen takk! Har kjøpt en bok, men har ikke fått begynt på den enda. Kommer til å nevne den på bloggen om jeg liker den 😀 Ellers kan jeg uansett anbefale noen bøker i farten: Tusen strålende soler, drageløperen, Bienes hemmelige liv, Saras nøkkel, Indias datter og Kunsten å høre hjerteslag :*

    3. Anbefaler Ocean Club i Puerto Banus. Koster litt å komme inn, men man får heldigvis med en Champagne på kjøpet. Riktignok en Veuve Clicquot, ikke helt min smak, men absolutt ikke en dårlig champagne! De har et herlig saltvannsbasseng som er helt fantastisk å kjøle seg ned i, samt gode lunsjretter! Forøvrig et meget “Instagram-vennlig” sted 😛 God tur!

    4. Hei. Jeg lurer på hvor du kjøpte dine Chanel Espadrilles? Og hvor mye kostet de? Synes de er såå kule!!

    5. Kunne du funnet ut VIP-koden til salget på Nelly? Jeg skal til reise til syden om ikke så lenge og vil helst ha noen nye klær før jeg drar dit 🙂 Hadde blitt veldig takknemlig om du kunne funnet det ut 🙂

    6. Hvilken størrelse har du i bikinien?:) sykt fin!! Bruker vanligvis S, hvordan er den i størrelsen ift vanlig bikinier fra typ H&M/Lindex?

    7. Hei du!
      Jeg lurer fryktelig på hvilket kamera og objektiv du bruker til å ta disse flotte bildene? Samt hvilke redigeringsprogram du bruker for å få bildene så fine?

    8. Heisann, jeg bare lurte på hvordan du gjør det med extentions i syden når du skal bade? <3 Skal til syden selv snart og ønsker gjerne å ha langt hår til ferien, men har hørt håret blir ødelagt hvis man bader i klor/saltvann...

    9. Beklager, men jeg pirker veldig nå – vær forsiktig med bilde nr. 3. Bilder av glass med bobler er lov, men ikke bilder av logoer som kan assosierers med alkohol.
      Men den er steike god den der da ;p

    10. Hello, your friend has beautiful black swimsuit.
      Can you ask her, where did she buy swimsuit?
      Thank you 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg