Night out

Topp fra Tobi // Skjørt fra Bikbok // Klokke fra Skagen Denmark

Hei babes! I går kveld ble det en tur ut, og over her ser dere kveldens antrekk. Skjørtet er virkelig såå fint, sitter perfekt på kroppen og kostet ikke mer enn 299 kr! Elsker når jeg finner slike skatter. Jeg kjøpte det vel for noen uker siden, men kanskje det fortsatt selges? Vet det finnes i flere farger og jeg kunne tenkt meg å ha alle- haha. Ellers var det sykt gøy i går! Vi var først på News Café og senere tok vi turen til Pangea. Begge disse utestedene anbefales på det sterkeste om noen av dere skal hit i sommer! Begge holder til nede ved havnen 🙂 I dag skal vi ta det rolig, og straks tar vi turen til La Canada for å shoppe litt. Senere i kveld skal vi spise indisk ved havnen og så skal vi kose oss med president og boms til vi tar kvelden, haha. Deilig!! Koser meg så masse her nede, skikkelig glad for at vi booket denne turen. Nå krysser jeg fingerne for at jeg finner masse fint på La Canada, så skal jeg legge ut innkjøpsbilder til dere i morgen. GOD HELG ♥

24 kommentarer

Siste innlegg