Innkjøpene mine fra La Canada

Flash Tattoos fra Berskha (4 euro) // Kost fra Sephora (17 euro) // Dipliner fra Sephora (10 euro) // Leppestift fra YSL (37 euro) // Øyenskygge fra Dior (rundt 50-60 euro)

Bikini fra Women’Secret (27 euro)

Skjørt fra Berskha (13 euro)

Shorts fra Zara (30 euro)

Genser fra Zara (30 euro)

Topp fra Topshop (8 euro)

Topp fra Topshop (8 euro)

T-shirt fra Topshop (12 euro)

Kimmono fra Berskha (27 euro)

Heels fra Zara (40 euro)

Her har dere innkjøpene mine fra La Canada! Jeg er veldig fornøyd, kanskje spesielt fornøyd med skoene. Altså, hvor kule er ikke de?? Også er de superbehagelige. Jeg handler mest på nett, så når jeg først shopper i butikker så koser jeg meg veldig. Shopping er jo så gøy! Det synes vel de fleste av oss jenter, hehe 😉 For dere som lurer så ligger La Canada i Marbella og tar ca 10 min med taxi fra Puerto Banus. Kjempefint kjøpesenter med masse butikker, de har både Topshop og Hollister blant annet! Nå skal jeg legge meg, i morgen skal vi tilbake på beachcluben og da skal jeg få tatt masse fine bilder. Håper dere likte innkjøpene mine ♥

21 kommentarer

Siste innlegg