Sees vi i morgen?!

 

I morgen kl 11 skal som sagt jeg, Sophie Elise, Stine Steen og Komikerfrue ha klessalg. Lokalet ligger i kongens gate 12, som er en av sidegatene til Karl Johan og ligger rett ved Steen og strøm. Vi har sinnsykt masse klær og alt selges veldig billig! Som vanlig tar vi kun kontanter, så dere må huske å få tatt ut på forhånd. Ellers har vi både cupcakes, drikke og goodiebags til de første som kommer ♥ Håper på å se mange av dere, blir kjempehyggelig! Ikke vær redd for å si hei eller spørre om å ta bilde, det er bare koselig 🙂 Sees vi?

13 kommentarer
    1. Jeg vil ikke virke som en hater eller noe, jeg er bare nysgjerrig. Hva er grunnen til at du bruker snus? Synes du det er kult, klarer du ikke slutte eller noe annet? Jeg er fullt klar over at det er mange som snuser, men jeg har alltid mislikt det og syntes det er ekkelt.

    2. Ble veldig skuffa, for jeg kom ikke inn. Det var mange inne, men dørene var låst. Sto ute og ventet i regnet en stund, og dere så på meg flere ganger, men tydeligvis var det stengt. Trodde dere sa dere holdt på til det ble mangel på klær eller folk? Skulle ønske dere kunne skrevet en lapp om at det var stengt, eller kommet ut og sagt det (da dere så på meg), slik at jeg hadde sluppet å stå i pøsregn i håp om å komme inn, men så måtte gå (og ikke rekke toget hjem). Nedtur. Tror jeg neppe gidder å dra neste gang.

    3. Hei!
      Lurte på en ting jeg hadde satt stoor pris på om du hadde svar på:
      Hvor kjøper du BH og bikinier i passe størrelse?:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg