For en dag!

Hei babes!

I dag var den store dagen hvor vi skulle holde klessalg. Det kom sikkert flere hundre stykker, og de første hadde ventet siden halv 7 på morningen (!!!). Klessalget ble hvertfall veldig vellykket spør dere meg, og jeg håper dere som kom også hadde det gøy og fant noe dere likte! Var kjempehyggelig å møte dere- så masse skjønne jenter ♥♥ Jeg koste meg hvertfall skikkelig i dag, og det vet jeg de andre bloggerne også gjorde! Vi kommer til å holde et slikt klessalg i juni hvert år fremover, og skal prøve å time det med en konsert hver gang slik at mange som ikke bor i Oslo fortsatt får mulighet til å komme på klessalget 🙂 Her er litt bilder fra i dag:

Happyface!!

Søte chicas

Robin og Ørjan var dagens dørvakter 😉

Sophie, Stine og Marna

Goodiebags til de første som kjøpte!

Flotte blogglesere 🙂 Jeg har på meg en topp fra Brandy Melville og bukser fra Zara! 

Vi skrives mer i morgen, nå skal jeg kose meg med Orange is the new black før jeg tar kvelden. Wohoo! Sov godt jenter ♥

13 kommentarer
    1. Heii! Elsker de 2 kjolene jeg kjøpte av deg, og at jeg fikk den siste goodiebagen 😇😊 du er sååååå pen❤️

    2. Åh, så gøy! Jeg var i Oslo fra Onsdag til idag skulle så gjerne vært der å sett på klessalget deres og kanskje funnet noe men, kanskje neste gang jeg besøker Oslo 😉

    3. Hei
      Du har en utrolig koselig blogg, men kan du prøve å rette grammatikken din? Tegnsetting osv? Du er ikke ene og alene om dette.
      Jeg har lest bloggen din i flere år og jeg elsker den!!

    4. Jeg lurer bare på hva du gjør gjør med toppene du ikke bruker synlig bh. Altså går du uten, har du en spesiel stroppløs bh som du liker å bruke? Siden jeg har litt problemer med sånne topper. Synes ikke det er så fint med synlig bh i alle topper, og føler meg litt ubekvemt når jeg må gå uten bh. Håper du kan gi meg noen tips.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg