LEO ESPADRILLES

Skoene finner dere HER, finnes også i svart og gull HER ♥ (adlink)

Mange spurte meg om hvor disse skoene er fra da jeg la ut et bilde med de på Snapchat. Merket heter Marenas og jeg elsker dem! De var også i Nelly-pakken jeg fikk kvelden før jeg dro hit. Minner litt om Toms, bare tusen ganger kulere om dere spør meg. De perfekte sommerskoene og superbehagelige 🙂

Ellers anngående hva som var annerledes i forrige innlegg: Jeg har tatt av extentionsene! Skikkelig deilig å slippe masse fester i håret og jeg må si jeg kanskje for første gang noensinne føler meg like fin uten extentions. Håret ser virkelig mye bedre ut enn det har gjort før og jeg merker det er mye fyldigere. Har en følelse av at jeg kan takke Haircare for det, men det kan vi snakke om senere 😀 Utrolig deilig å gå med mitt ekte hår igjen, hvert fall! 

11 kommentarer

Siste innlegg