HIGH HEELS & LEO PRINT

Jumpsuit fra Bikbok // Veske fra Chloé // Sko fra Zara

Ah! Nå er jeg vel fremme i Oslo igjen og over ser dere antrekket jeg hadde på meg siste kvelden i GC. Jumpsuiten er ny og jeg må si jeg er helt forelsket i printet.. Vet ikke hva som har skjedd, men den siste tiden har jeg hamstret inn mye med leopardmønster- haha. Til og med kofferten min har faktisk leopardmønster. Vel, det eneste jeg ikke liker så godt med jumpsuiten er at det er en åpning i armene, som dere sikkert ser på bildene over. Det vil jeg gjerne få sydd igjen, om det går! Men ja, jeg kjøpte den for en drøy uke siden og den kostet vel 299 eller 399 kr om noen skulle lure ♥ Ellers må jeg vel nesten nevne skoene til slutt da, haha. Hvor fantastiske er ikke de? For et godt kjøp. Om det går ann å være forelsket i et par heels, så kan jeg love dere at jeg er det 😉 Shoegasm!

25 kommentarer

Siste innlegg