Dress like me #2

// Innlegget inneholder annonselenker

Topp HER // Shorts HER // Veske HER

Kimono HER // Bikini HER // Flash tattoos HER

 

Jakke HER // Veske HER // Lue HER

Genser HER // Bukse HER // Klokke HER

Jakke HER // Cardigan HER // Boots HER // T-skjorte HER // Veske HER

Image and video hosting by TinyPic

Jakke HER // Genser HER // Veske HER // Sko HER

Det er et helt år siden sist jeg hadde “Dress like me” og siden det falt så godt i smak da, så tenkte jeg å gjøre det igjen. Tar sin tid, men samtidig må jeg si det er ganske morsomt å lage 😀 Trykk gjerne på liker-knappen om dere liker slike innlegg 

 

11 kommentarer
    1. Hei! Bare lurte på hvor og når du kjøpte den grå/beige Celine vesken din? Hva lå prisen på da? Syntes du den er verdt det? Takk for svar!

    2. Anop: Heihei! Jeg kjøpte den på en Céline butikk i Paris! Tror den kostet rundt 15.000 kr da, men det er vel 3-4 år siden nå.. Den og de andre veskene har økt endel i pris siden da. Men ja jeg synes prisen er verdt det, men om du skal kjøpe en Céline veske anbefaler jeg å kjøpe den svarte. Jeg bruker ganske sjeldent den gråe, men veldig mye den svarte :)))

    3. Elsker veskene dine, du har en kjempefin samling! 🙂 Elsker slike innlegg, vil gjerne ha flere av disse <3

    4. ÅÅh, elsker slike innlegg!! Håper virkelig du fortsetter med dette!! 😀 Dette har vært etterlengtet så lenge jeg har lest blogger!! 😀 Tommel opp for knall-innlegg!! 😀

    5. Kunne du noen gang tenke deg å selge den grå Celine vesken din? Ettersom du kanskje ikke bruker den så ofte? Isåfall ville jeg vært intressert! 🙂

    6. Ville vært fint om du kunne gjort noe liknende med ikke så sykt dyre vesker/jakker neste gang. Ikke alle som har god råd. :/ Har bare 1500kr/mnd å bruke på mat/husholdningsting/klær, så blir liksom ikke så mye til overs. Utenom det, fine klær og fin stil.

    7. Herlig stil! Lurte bare på om det er akkurat den samme shortsen du har på deg på det første bildet? Ser at den du har på deg har sånne “dotter” nederst? Vil veldig gjerne ha den samme som deg, den er så fin! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg