Middag med bestie

Neon bilder fra i går, da jeg endelig fikk sett min kjære Fanny igjen! Har ikke sett henne siden Marbella i Juni (begge var der samtidig), så det var kjempekos å få catchet opp igjen. Fanny vartet opp som alltid med god middag som den lille kokken hun er! Nå ligger jeg hjemme og venter på at min kjære sis skal komme hjem fra Ibiza. Vi har ikke sett hverandre på 17 dager noe som selvfølgelig er altfor lenge siden, haha. Gleder meg sånn til å se henne igjen 🙂

Ellers må jeg si at jeg sender massevis av varme tanker og medfølelse til alle som var på Utøya og i regjeringskvartalet 22.07.2011, og selvfølgelig de etterlatte som mistet sine kjære. Tenk at det allerede er 4 år siden i dag.. Jeg tror vi alle husker denne grusomme dagen som om det skulle vært i går. De 77 uskyldige menneskene som brutalt ble frarøvet livet vil alltid være i våre hjerter. Sorgen vil aldri forsvinne og de vil ALDRI bli glemt ♥♥♥

17 kommentarer

Siste innlegg